6 oktober 2016

Catrice High GLOW mineral highlighting powder || Elinnee94

Volgens mij heb ik al ooit eerder verteld dat blush en highlighter het langst blijft liggen op mijn review stapel.
Het was dus ook begin mei toen ik de de Catrice “high glow mineral highlighting powder” kocht.

Dit is geen nooit gereviewd artikel, want ik ben wel druk bezig geweest met testen en vaak heb dit product ook niet gebruikt.

Ben jij benieuwd naar wat ik van deze highlighter vind?
Lees dan verder…





Deze gebakken highlighter bevat mineralen en kleine licht reflecterende parels.
Volgens Catrice zou deze highlighter ‘doorschijnend en makkelijk op te bouwen’ zijn. Ook zal hij moeten zorgen voor een subtiele glow.
Deze highligter zou ik niet sheer noemen, hij heeft duidelijk een witte basis.
De glans is prachtig, maar waar wil je deze naar opbouwen? Een discobal?
Zelf houd ik van een mooie glow die wel opvalt, maar niet dat je meteen een discobal bent.
Persoonlijk vind ik het effect van deze highlighter erg mooi. Een minerale highlighter heb ik naast deze niet echt in mijn collectie dus het is nog een beetje oefenen om met dit product te werken.
De look die ik op deze foto’s draag is de ‘Moederdag look’, alle producten die ik gebruik zijn te vinden in dat artikel.

Deze highlighter is te koop in de kleur 010 light infusion en verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister voor €5,-.
Naar mijn mening een prima prijs voor een prachtig product. 

Wat vind jij van deze highlighter?
Laat het achter bij de reacties.

Liefs,
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten