8 mei 2016

Moederdag look 2016 budget make-up look || Elinnee94

De laatste tijd zijn om mij heen veel vrouwen/meiden moeder geworden, of in verwachting. Vandaag is het Moederdag, dus tijd om je mama eens flink in het zonnetje te zetten, of om jezelf (als je moeder bent) flink te verwennen.
Ik heb vandaag een make-up look voor jullie. Het is een look gebaseerd op de 'Moederdag-look' van Catrice, waarover je in dit artikel ook meer zult lezen.
Alle producten die ik in deze look gebruik zijn budget-proof, maar je kunt de look natuurlijk zo duur (of goedkoop) maken als jij wil. 


Lees verder...



Onlangs kreeg ik in een pers-mail dat Catrice een aantal producten had samengesteld voor moederdag. Dit zijn producten die gewoon in het assortiment zitten en die ze net wat meer aandacht geven, zodat jij je gezellig met je moeder kunt opmaken.
Misschien ben je zelf wel moeder en wil je jezelf net wat opmaken voor moederdag.
Veel van de producten zitten in het extra schap van Catrice, daarom heb hier mijn eigen twist aan gegeven en besloten een complete budget make-up look te maken. 



Aan het eind van de video vertel ik dat ik zal kijken of ik andere bloggers kan vinden die de Catrice Moederdag look hebben gemaakt. 
Deze kan ik niet vinden, wel zou ik de aanbevolen producten van Catrice laten zien.


Speedstar ultra volume waterproof Mascara.
Ik gebruik niet vaak waterproof mascara, maar de Glam & doll mascara had ik toevallig voor vakantie aangeschaft en is voor mij prima. Tijdens de gelukzalige momenten tussen moeder en kind is er grote kans dat minimaal een van de twee een traantje laat.

De Speedstar mascara zou extra veel volume moeten geven en ook nog eens waterproof zijn. 
Ik ben eigenlijk stiekem wel een beetje benieuwd geworden naar deze mascara, wie weet komt deze over een tijdje in een review voorbij. Deze waterproof mascara kost €4,60.

Highlighting powder
Een product waar ik echt van baal, dat ik deze niet in het assortiment tegenkwam is de highlighting powder van Catrice. 
Catrice adviseerde voor dit product 010 stardust voor de dochter en 020 champagne voor moeder.
Deze highlighter kost €4,- per stuk.

Supreme fushion lipcolour + care
Een hele mond vol. Dit lipproduct is verzorgend en heeft een kleurtje. 010 ReNUDE your lip is een mooie basiskleur voor moeder, 040 Tie The Apri-knot is een felroze kleur voor de dochter.
De Supreme fushion lipcolour + care kost €5,- per stuk.


Luxury NudesOm de look af te maken heeft Catrice gekozen voor een nude nagellak die aansluit bij de look. Voor de mama's is dit 11 hidden & forbidden rose uit de Luxury nudes lijn. Ook uit de Luxury nudes lijn komt kleur 04 Your Fresh Apri-Coat, die perfect past bij de look voor de dochters. 
Deze lakjes kosten €2,89 per stuk.





Voor deze Moederdag-look heb ik de volgende producten gebruikt:

  • Catrice high glow mineral highlighting powder €5,- 
  • I ‘heart’ make-up Pink Fizz oogshaduwpalette €10,- (verkrijgbaar bij o.a Boozyshop) 'Girl' op het ooglid met een plat kwastje, 'Elegant' met een blending brush in de arcadeboog en 'Champers' als highlighter met een plat oogschaduw kwastje.
  • Catrice Glamm & Doll mascara waterproof €4,-
  • Velvet Stick matt 04 Cherry Crash €2,- 
  • Hema brush cleaner €4,-
 

Dit was mijn eerste (Moederdag)look. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. 
Laat achter bij de reacties hoe jij Moederdag viert, of je zelf moeder bent of misschien wel in verwachting. 


Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten