29 juni 2015

NYC City Proof twistable intense lip color ♥ 041 ballroom blush & 030 Metropolitain mauve

Laatst schreef ik een niet al te enthousiaste, maar matige review over de MUA Power Pout lip crayons. De verzorgende, gepigmenteerde krijtjes heeft NYC ook. 
Tijdens de "2 voor €5,- actie" besloot ik er een aan te schaffen. Nadat ik over verschillende keren in twijfel heb gestaan, besloot ik de laatste dag van de actie nog een crayon te kopen. Dat is ook leuker voor de review.  
Lees verder...



Deze NYC CityProof twistable lip colour lip crayons lijken erg op wascokrijtjes. Dat is ook eigenlijk wat het product symboliseert. Ik kocht de kleuren 041 ballroom blush en 030 metropolitain mauve.

ballroom blush

Ballroom blush is een donker roze kleur. Hij zit een beetje tussen rood en roze in. 


Hahaha, toen ik dit product net had stuurde ik deze foto naar Sirea. Voor de mensen die het nog niet weten, Sirea is mijn beste vriendin. Ik vond het een leuke foto, misschien een beetje gek, maar besloot deze toch in het artikel te verwerken. 

Metropolitain mauve


Ik was erg enthousiast over de structuur van ballroom blush, maar bij metropolitain mauve valt dit erg tegen. Hij is niet zo romig als verwacht, zelfs een beetje aan de harde kant. 


De kleur is vrij subtiel en persoonlijk vind ik hem erg mooi.

De twistable lip color's zijn zeker aan te raden. Ze zijn €4,- a €5,- per stuk en in een 1+1 gratis actie of 2 voor €5,- zou ik er zeker nog wel meer aanschaffen. 

Welke kleur vind jij het mooist?
Laat het achter bij de comments.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten