15 juni 2015

MUA Power Pout

Een tijdje geleden kwamen verschillende merken uit met de lipcrayons. Dikke potloden die verzorgend zijn en een kleurtje afgeven.
Toen ik laatst in het kruidvat was waar ze een MUA schap hebben, zag ik dat MUA dit product ook heeft. 
De 'MUA Power Pout'.
Lees verder voor meer informatie en swatches...

Toen ik deze cryons zag dacht ik meteen aan die van Rimmel. Ik heb ooit een 'color rush' crayon gehad, maar aan mijn moeder gegeven. Dit was doordat ik er niet heel erg van onder de indruk was, maar nu gebruik ik hem wel met regelmaat.
Het werd dus tijd eens wat andere merken uit te testen en kocht 2 van deze 'Power Pout' lip crayons. 


Ik ging voor een roze/paars achtige en bruintint. 
De bruine heet 'Rendezvous' en de roze/paarse 'Irreplaceable'.


Wanneer je swatches maakt merk je dat de crayon erg romig een zacht is. Je moet verschillende laagjes aanbrengen wil je een dekkende kleur krijgen. 
De geur van deze crayons zijn behoorlijk aanwezig. Het is een menthol geur en je moet hiervan houden, persoonlijk vind ik het iets te overheersend. 

Rendezvous
Rendezvous op mijn lippen.
Zoals je kunt zien is dit een niet al te donker bruine kleur, maar nijgt hij op mijn lippen zelfs wat naar roze. 

Irreplaceable op mijn lippen.
Deze roze staat vrij naturel bij mij. Hij geeft iets meer pigmentatie dan op deze foto.

De MUA Power Pojut is verkrijgbaar bij sommige Kruidvat filialen en op de site voor €4,50 per stuk.

Heb jij ervaring met een soort gelijk product?
Laat het achter bij de comments. 

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten