17 juli 2017

Eerste indruk Catrice update herfst/winter 2017 || Elinnee94

 Mocht je dit artikel op Bloglovin lezen, is het mogelijk dat je bepaalde foto's/informatie niet ziet. Ik raad je daarom altijd aan de artikelen in originele staat te lezen.

Catrice is weer druk bezig het assortiment om te gooien. Langzaam zijn er wat producten uit de schappen aan het verdwijnen en komen nieuwe producten binnen druppelen.

Terwijl wij hier nog de zomer aan het vieren zijn, is Catrice al druk met het herfst/winter assortiment.

Vandaag geef ik jullie mijn eerste indruk over nieuwe producten waarmee Catrice dit najaar komt.

Ben jij benieuwd wat ik van de producten vind?
Lees verder...



Per categorie ga ik met jullie de nieuwe producten na. Ik geef mijn eerste indruk, de prijzen en vertel wat meer over deze producten. 
Te beginnen met het begin, de gezichtsproducten.
Fabulous face tijdens deze aanpassing in het assortiment komt Catrice met een aantal nieuwe gezichts-producten. 
Light correcting serum primer €4,59
Deze serum primer breng je aan onder je foundation voor een subtiel glans effect. Zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op de glowizer die een tijdje terug in een limited editon zat. Ik zei toen zelfs dat Catrice zo'n soort product in het asssotiment moest stoppen. Ik ben heel erg benieuwd of ze dat ook daadwerkelijk bereiken met dit product.
Transformer drops €3,59 De transformer drops die Catrice nu al in het assortiment heeft om je foundation donkerder of lichter te maken, gebruik ik met regelmaat. Ik vind het dan ook erg leuk om te zien dat ze nu met 2 nieuwe varianten komen. De transformer drops wake up effect in de oranje/nude kleurige tube zorgen voor een wakker effect en een frisse teint. Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien. De blauwe tube bevat de transformer drops waterproof, die je foundation waterproof maakt. Handig voor in het najaar met al die regen.
Naar de waterproof variant ben ik erg benieuwd.
Siliconic make up blender €4,59
Al een tijdje is er veel te doen geweest om de silisponge, een soort beautyblender maar dan van siliconen. Het zou een stuk hygiënischer zijn dan zo'n spons, omdat je het vloeibaar product er meteen met een doekje af kan wrijven. 
Zelf ben ik hier niet zo van onder de indruk en ik heb ook niet echt het idee dat de (originele) silisponge nou zo'n doorslaggevende hype is geworden. 
Van de ene kant verwacht ik wel dat deze 'make-up blender' veel getest zal worden, maar zelf word ik hier niet echt warm van.


Matt to Cheek Blush stick €4,59
Deze blush stick heeft een creme-to-powder textuur en beweert ook makkelijk te zijn uit te blenden en zich goed met de huid te versmelten.
Ik ben normaal niet zo van de creme producten, maar ben stiekem toch wel heel benieuwd naar deze blush sticks.
Catrice komt uit met drie kleuren 010 Brownie & Clyde, 020 Peach Fiction en 030 Game of Roses.

Strobe to glow highlighter stick €4,59
Naast blush sticks, komt Catrice ook met highlighter sticks uit.
Deze cremeige textuur met highlighting glans zorgen voor een stralende teint
Ook met deze highlighter sticks komt Catrice in drie kleuren. 010 Tomorrow-land White Gold, 020 Space Queen Silver Rose en 030 Ultra Golden Galaxy.
Professional Make up Techniques Face Palette €12,99
Zo dat is een hele mond vol en meteen heeft Catrice er het duurste product bij.
Dit palette bevat zes poeder-achtige kleuren en twee verschillende creme texturen. Zo kun je met dit palette alle kanten op.
Strobing blush €3,99
Deze poeder blush bevat lichtreflecterende pigmenten, daarmee creëer je stralende accenten. Ook deze blush komt in drie verschillende kleuren uit 010 Mrs. Summer Peach, 020 Mrs. Rosalie Berry en 030 Mrs. Amber Brown.
Sun Lover Glow Bronzing Powder €4,99
Deze gebakken bronzer bevat ultrafijne lichtreflecterende pigmenten en past zich makkelijk aan het huidtype aan. Deze bronzer verzekert je van een stralende, subtiel gebruinde look.
Colour correcting is de afgelopen jaren steeds meer aangeslagen. Ook Catrice komt tijdens deze assortimentswissel met een aantal colour correcting producen.
Colour corrector nail beautifier €2,99
Deze nail beautyfier corrigeert, neutraliseert en geeft een glanzende finish.
Allround colour correction palette €3,99
Dit product doet me een beetje denken aan het allround concealer palette, maar dan met lila en geel er in.
Colour neutralizer mattifying powder €4,59
Deze matterende poeder bevat kleurcorrigende 'vlakken' die je individueel of gemengd kunt gebruiken. 
 

Re-touch concealer €4,59
Deze kleurcorrigende vloeibare concealer belooft een medium dekking te hebben. Ook hiermee komt Catrice in drie kleuren uit, ieder voor een ander doeleinde. Geel: Re-touch anti-dark circle 020 yellow. Groen: Re-touch anti-red concealer 030 green. Roze/paars: Re-touch brightening concealer 010 lavender.
All eyes on you, over naar de ogen. 
Aqua fresh highlighting eyeshadow €4,59De op water gebaseerde textuur zou een sneldrogend en langdurig effect moeten hebben. Ook bevat hij lichtreflecterende deeltjes voor een metallic finish.
Verkrijgbaar in de kleuren 010 Water Lights, 020 Luminous Sensation en 030 Bright Fusion.
Brow palette matt & glow €3,99
Dit 3-in-1 brow palette bevat een sculpting wax en twee wenkbrauw poeders. Een matte en een glanzende. Verkrijgbaar in de kleuren 010 Now flASH lights en 020 Hot CHOCOholic.

The ultimate Chrome collection eyeshadow palette €4,99
De negen op elkaar afgestemde kleuren in dit palette bevatten voornamelijk highlight-kleuren. De effecten gaan van metallic tot holografisch

Sensitiv' eyes liquid liner €3,89
Deze liquid liner bevat een borsteltje specifiek getest op gevoelige ogen en dragers van contactlenzen. De textuur van deze eyeliner zou langhoudend zijn, maar ook makkelijk te verwijderen
Glam & Doll super black liner waterproof €3,39
Deze eyeliner heeft een vilten tip in tulp vorm. 
Ik (die zelf niet zo'n kei is met eyeliner) deins een beetje weg van de vorm. 
Glam & doll volumizing mascara primer €3,99
Deze mascara primer breng je aan onder je mascara. Deze primer bevat argan olie en geeft volume aan je wimpers.
Naar dit product ben ik erg benieuwd.
Glam & Doll  false lashes mascara waterproof €3,99
Ik ben dol op de glam & doll mascara's, maar de originele waterproof variant vind ik dan weer niet zo speciaal. Ik ben daarom dus ook erg blij (ondanks dat ik maar 1 waterproof mascara per jaar gebruik) dat ze nu van mijn favoriet uit de lijn (false lashes) een waterproof variant hebben gemaakt.

Lovely lips, ook tijdens deze update komt catrice met een aantal nieuwe lipproducten.
Volumizing lip balm €4,59
Deze verzorgende lip balm bevat shea boter en door een verkoelend effect verzekert hij je lippen ook nog eens van volume
Ultimate matt lipstick €3,99
Tijdens deze wissel komt Catrice met maar liefst zes nieuwe matte lipsticks. Ze beloven een compleet matte finish te hebben, garanderen een hoge kleurverdeling, intensive dekking en ook nog eens een fijn gevoel op de lippen te hebben.
Normaal ben ik niet zo'n fan van de Catrice lipsticks, maar dat waren vooral de vlekkerige romige lipsticks. Deze beloftes maken mij dan toch weer erg nieuwsgierig.
De kleuren van de lipsticks gaan zijn 010 Coffee, MATT-moiselle?020 From Rose with love..., 030 Rouge làlà, 040 Dramatic lilatic, 050 Taupeless in love en 060 Smoked brow.
Liquid lip powder €3,99
Een heel nieuw product. Liquid lip powder. Zowel in metallic als Ultra matt komt Catrice met dit product. De metallic variant word omschreven als: "De vloeibare texturen laten het lijken of de lippen zijn ondergedompeld in metallic poeder". Dit product beweert ervan overtuigt te zijn een langhoudende formule te hebben en ultiem mat te zijn (matte metallic ?).
Ik ben dol op metallic dus naar dit product ben ik zeker benieuwd.

De metallic kleuren:  010 Copper & Spice, 020 Frame of roses, 030 Jenny from the bronze, 040 Blogger's favourite, 050 Let's mauve to San Francisco en 060 Breaking nudes.
Bij deze Ultra matt staat omschreven dat ze naast een langhoudende formule met goede dekking ook nog eens een poedermatte finish, een vederlicht gevoel op de lippen hebben.
Deze ultra matte kleuren zijn: 070 Café Americano, please, 080 Pretty little roses, 090 Spotted on Pink-erest, 100 Violet potion, 110 REDey for the night en 120 Will you Berry me?
Iconic nails, Catrice heeft een paar maanden terug hun nagellak uitstraling veranderd. Zelf heb ik no niets van deze serie geprobeerd, maar met deze update gaan ze wel goed het najaar in. 
Chrome infusion nail lacquer €3,59
Deze lakjes, te herkennen aan de zilver kleurige dop, hebben een prachtige metallic of duo chrome finish.
Voor deze collectie komt Catrice met vijf nieuwe kleurtjes. 01 Stainless silver, 02 Impressive gold, 03 Stunning rose gold, 04 Unexpected red en 05 Enchanted Camouflage.
Brown collection nail lacquer €2,99
Deze formule bevat acai olie, belooft een hoge dekking te hebben en  geeft een hoogglans finish. Sommige met en sommige zonder glanzende effecten.
 De kleuren voor deze 'collectie' zijn 01 Fashion addicted, 02 Sophisticated Vogue, 03 Goddess of bronze, 04 Unmistakeble Style en 05 Pure elegance.
Power Volume 3D top coat €2,99
Deze topcoat belooft van hoge kwaliteit te zijn, een gel glans look te geven en een beschermende laag te bieden. 
Dat zijn veel beloftes. Zelf ben ik niet zo van de topcoats en ook een gel effect werkt bij mij niet echt. 

Dit was hem dan, de assortiments-update van Catrice voor het najaar van 2017. 
Dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zoiets maak, misschien een beetje laat aangezien ze nu al druk bezig zijn met de nieuwe producten in de winkels te brengen. Maar vond het erg leuk om te doen. 
Ik kan jullie alvast verklappen dat deze week ook de eerste indruk van de Essence update er aan zit te komen. 

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten