20 april 2017

Review Balea framboos shampoo || Elinnee94

In mijn december shoplog van Duitsland, konden jullie zien dat ik 2 shampoo's kocht van de goedkope Balea lijn.
Vandaag review ik de Himbeere & vanille shampoo die de geur van framboos en vanille zou moeten hebben. 

Ben jij benieuwd naar wat ik van deze shampoo vind? 
Lees dan verder...


De verpakking ziet er echt uit als een feestje onder de douche, heerlijk zomers met framboosjes, blaadjes en vanille Het ombre effect bij de naam van de shampoo vind ik ook erg leuk gedaan. 
Op de achterkant staat product informoratie. 
Het product belooft een betoverend aroma te hebben en voor een zijde zachte glans te zorgen. 
"Laat je door de geurcombinatie van framboos en vanille verleiden en zorgt voor zijdezacht en glanzend haar.
Een "machische ervaring", volgens Balea.
Deze shampoo is voor dagelijks gebruik, het reinigt je haar grondig maar op milde wijze. Het zou een verzorgende werking moeten hebben voor de puntjes en ook zou het je haar mooi moeten laten glanzen. 
In deze shampoo zitten geen siliconen, maar bevatten wel vitamine B3 en B5. 
Een hoop beloftes waar ik erg beniewd naar ben. 
De ingrediëntenlijst. Als 2e ingrediënt staat SLES, wat voor een schuimend effect zorgt. Ook zie ik alcohol in de lijst staan en parfum.
Mocht je op ingrediënten willen letten, dan is dit geen top shampoo, maar wat wil je ook voor zo'n klein bedrag.

De shampoo zelf is framboos roze van kleur. De substantie is vrij vloeibaar en de geur is intens. Ik had (toen ik 'm kocht) verwacht dat het een warme bessen geur zou hebben, dat de vanille de geur wat warmer zou maken. Dit is niet zo, de geur is intens zoet en doet me denken aan de Raak limonade van vroeger.
Van de vanille merk ik niet echt veel, maar deze framboosgeur is heerlijk met het lenteweer.
Zelf moest ik er even aan wennen dat het zo'n zoete geur is, maar hierdoor heb ik wel veel zin gekregen in de Raak-ranja. 

Deze shampoo's kocht ik in december bij DM in Duitsland voor €0,55. Inmiddels is de prijs €0,50 en dat is de shampoo meer dan waart. Het is een prima shampoo. Wel moet je tegen de geur kunnen, maar bij DM hebben ze vele geuren. 
Over de vanille & amandelolie shampoo heb ik ook een review geschreven.

Liefs, 
Eline ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten