25 april 2017

Eerste indruk Essence We Are collectie || Elinnee94

Ik ben dol op de limited editions van Essence, het enige nadeel is dat de producten maar tijdelijk te koop zijn (daar is het een limited edition voor). 
De limited edition die vanaf mei te koop zal zijn, is geinspireerd op de BFF liefde. Want zeg nou zelf, wat is er mooier dan die hechte vriendschap tussen je BFF en jijzelf?
Vandaag geef ik mijn eerste indruk van de producten en de toekomstige prijs. 

Ben jij benieuwd?
Lees dan verder....

We are... Prefect eyeliner waterproof €2,89
Een waterproof eyeliner, zelf ben ik niet zo'n kanjer in eyeliner dus zal ook niet snel een waterproof variant aanschaffen. Ook dacht ik dat Essence zoiets al in het vaste assortiment heeft. Dit is een zwarte kleur, dus ook niet heel speciaal naar mijn idee. 

We are... Crazy false lashes €3,39
Een setje nepwimpers met glittertjes (erbij). Zelf ben ik niet zo van de nepwimpers, maar hoe leuk is dit om op een vriendinnen middag samen met je BFF te testen?!  Lekker gek en lekker over de top met die glittersteentjes erbij. 

We are... Amazing eyeshadow pen €2,89
Deze eyeshadowpen komt in 2 kleuren 01 be my highlight ziet er uit als een roze champagne kleur en 02 be my glamlight ziet er een beetje grijzig uit. 
Ook denk ik dat dit niet zo mijn producten zijn, maar het lijkt me wel leuk om hier mee te spelen. 

We are... in love nailpolish €1,99
In deze limited edition komt Essence met 3 kleuren nagellak. 01 I have grey-t times with you is hier in het midden afgebeeld. Deze lak ziet er bijzonder uit, ik weet niet zo goed wat voor grijstint ik hierbij moet verwachten. 02 Pink party only with you lijkt een beetje framboos roze te zijn ik vraag me af of hier nou een blauwe gloed door zit. 03 I ♥ you berry much ziet er uit als een donkerpaarse kleur. 
Zoals ik van Essence gewent ben hebben deze lakjes echt super leuke namen. ik ben erg benieuwd hoe deze lakjes er in de winkel uit gaan zien. 

We are... funny lip bag €2,99
Hoe cute is dit? Dit zijn van die dingen, die zo fout zijn dat ik ze fantastisch vind. Ik ben heel erg benieuwd naar de grootte van dit tasje. Ik zie mijzelf al helemaal dit tasje tevoorschijn halen om vervolgens mijn lipstick bij te werken. Toen ik op de middelbare school zat had ik trouwens heel vaak een makeup tasje als etui en hoe leuk zou dit tasje als etui zijn?

We are... flawless lipliner €1,59
Zoals jullie misschien wel weten ben ik dol op de lipliners van Essence. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe erg deze kleurtjes verschillen van die uit het vaste assortiment. De kleuren zijn 01 p.s. we ♥ pink, 02 p.s we ♥ red &  03 p.s we ♥ berry. 
Jammer dat deze namen iets minder 'funky' zijn, hoewel ik om Berry wel heb moeten lachen.

We are... Fabulous velvet lipstick €2,59
 
Match met de liners heb je deze schattige hartvormige lipsticks. Damn wat cute. Ook deze dragen de namen 01 p.s we ♥ pink, 02 p.s. we ♥ red & 03  p.s we ♥ berry.

We are... Awsome blush €3,39
Ja jongens, hier gaat mijn hartje sneller van kloppen.Deze blush ziet er op het plaatje al zo tof uit. Ik vraag me af of dat hartje een soort highlighter is en of de glitters een overspray zijn of echt door de blush verwerkt zitten.

We are... Lovely eau de toilette €2,99
Essence gaat goed, net als met de Kerst-collectie komt Essence ook in deze collectie met een geurtje. Deze ingrediĆ«nten spreken mij heel erg aan er zit namelijk sandelhout, musk, amandel en kandijsuiker in. 

Ik ben heel erg benieuwd naar de collectie en jullie kunnen hier zeker een review van verwachten. 
Naar welk product ben jij benieuwd?

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten