19 april 2017

Catrice look || Elinnee94

Een tijdje terug plaatste ik een video met look waarin ik alleen maar producten van Essence gebruikte. Ik vind het zelf altijd erg leuk om budget looks te maken en te zien dat je ook veel kanten op kan met budget producten. 
Vandaag maak ik een look met alleen maar producten van Catrice. Het duurdere zusje van Essence.
Nog steeds betaalbaar, maar niet super budget. Zij het alsnog toppers?
Je ziet het in de video. 

Lees verder...



Als primer heb ik de Glowrizer uit de Pulse of Purism collectie gebruikt. De collectie die destijds in de Limited Edition zat. Ik had gehoopt (of misschien wel verwacht)  dat ik deze video optijd zou plaatsen, maar inmiddels zijn we alweer een maand verder en weet ik dus niet of je deze primer nog kunt vinden. Voor de primer heb ik destijds €5,- betaald.

De foundation die ik voor deze look heb gebruikt is de HD liquid coverage. Over deze foundation hoorde ik al zoveel goeds. Vooral Froukje was hier heel enthousiast over. Deze look was dus een goed excuus om de foundation te testen. Voor €7,- kocht ik 'm. Funfact, dit is het duurste product wat Catrice in het assortiment heeft.

Ik ben dol op oogschaduwbasis en kan me geen leven meer zonder voorstellen. Op dagen dat ik niets op mijn ogen draag, pak ik er toch vaak even oogschaduwbasis bij. Een die ik al een tijdje in mijn collectie heb, maar er eigenlijk nooit bij pak is die van Catrice. De Prime & Fine eyeshadow base. Dit bespaarde me toch weer €3,60, want deze primer is nog steeds te koop en ondertussen zelfs in meer varianten.

Als concealer kocht ik de re-touch light-reflecting concealer. Deze concealer zou voor een verhelderend effect onder de ogen moeten zorgen en dat is wat ik wil. Voor deze concealer betaalde ik €4,-.

Als het om oogschaduw gaat, ben ik dol op nude en roze tinten. Omdat ik van mijzelf geen wenkbrauwproduct mocht kopen ging ik op zoek naar een oogschaduw die ik ook voor mijn wenkbrauwen zou kunnen gebruiken. Uiteindelijk kwam ik steeds (door de wenkbrauw-missie die ik mijzelf had opgelegd) bij het Essential nude palette uit. Toen ik ook nog moeite had met een bronzer/shape kleur vinden, besloot ik die ook uit dit palette te gebruiken. Voor dit palette heb ik €5,- betaald. 

Als blush zocht ik wederom in mijn stash. Een product die ik er eigenlijk nooit bij pak, die al jaren in mijn reviewbakje lag en waarvan ik (stiekem) niet eens wist of deze nog in de collectie zat. De multi matt blush in 02 la-lavender kost normaal gesproken €4,-.

Voor de highlighter pakte ik wederom een product dat nog in mijn reviewbakje zat. Het Deluxe Glow highlighter palette is nog steeds te koop (in mijn video zeg ik dat ik dacht dat deze niet meer te koop was) voor €4,60.




De fixing spray die ik gebruik is ook zoiets, waarvan ik dacht dat het niet meer te koop was. Het is de Prime & fine multi talent fixing spray. Ik had deze spray dus al een tijdje in huis, maar de prijs hiervan is €4,60.

In de loop der jaren ben ik fan geworden van de mascara's van Catrice. Specifiek die uit de Glam & doll lijn. Toen ze laatst een nieuwe variant hadden toegevoegd, besloot ik deze aan te schaffen en ook te gebruiken voor deze look. De Glam & doll sculpt mascara kost €4,-.

Als lipstick ging ik voor de Ombre two tone lipstick die ze nieuw in het assortiment hebben toegevoegd.Een product waarnaar ik erg benieuwd was. Deze kocht ik voor €5,-.
 
Inmiddels heb ik al een aantal verschillende looks opgenomen die jullie nog op mijn blog kunnen verwachten.
Ook zal ik het leuk vinden als jullie laten weten van welk merk jullie een onebrandlook zouden willen zien. 

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten