29 maart 2017

Shoplog Duitsland maart 2017 DM & Muller || Elinnee94

Afgelopen weekend heb ik weer geshopt in Duitsland. Ik probeer eens in de paar maanden mijn voorraad aan te vullen en tja sommige dingen gaan er nou sneller door heen dan de andere.
Ik kocht wat snoep en drinken bij Müller en ging weer los bij DM.
In de periode dat ik de Duitse drogist heb 'ontdekt' heb ik een aantal favorietjes die ik iedere keer weer koop, maar ook ontwikkelt zich interesse naar bepaalde andere producten. 
Ik spaar ervoor, weet dat het goedkoper is daar en kan er dan ook weer even tegen aan. 
Vandaag laat ik jullie zien wat ik kocht bij de Duitse drogist.
Ben je benieuwd? Lees dan verder....



In mijn video vertel ik dat ik de prijzen uit zou werken in het artikel, maar ik had toch besloten ze in de video te verwerken. 

Reviews waarnaar ik in de video verwijs:
Vanille & amandelolie shampoo
Balea oogmakeup remover

Ik hoop dat jullie de video leuk vonden. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten