20 februari 2017

Review Babylips pumpkin spice en chai tea latte || Elinnee94

Ik houd van het najaar als het gaat om geuren. Ik ben dol op de geur van kaneel en kruidnagel, eigenlijk vind ik alle warme geuren lekker. De geur van regen op de pas gevallen bladeren in de herfst, de vorst die je soms kan ruiken vroeg in de ochtend in de winter... Ik ben er dol op.
Ook het thuiskomen met heerlijk (appel)kaneel geurkaarsen en een kopje koffie of thee.
Toen ik rond de feestdagen bij DA was en mijn 2 favoriete drankjes als Babylips smaak/kleur zag, kon ik deze natuurlijk ook niet weerstaan. Met de koude maanden is het natuurlijk ook essentieel om je lippen goed te verzorgen.
Voor ik het wist lagen ze in mijn mandje en rekende ik ze af bij de kassa. 
Vandaag heb ik dan eindelijk de review voor jullie. 

Zijn jullie benieuwd naar mijn mening over de Babylips in de geuren Chai tea latte en Pumpkin spice?
Lees dan verder...


Pumpkin spice kennen velen van jullie misschien als drankje bij Starbucks, de Pumpkin spice latte, maar wist je dat 'pumpkin spice' echt een kruiden mengseltje is in Amerika en dergelijke landen? Ik denk dat het net zoiets is als hier in Nederland koek en speculaas kruiden. Er zitten namelijk nootmuskaat, kaneel en dergelijke kruiden in.

 De verpakking van de 'pumpkin spice' Babylips is oranje, wat ik goed vind passen bij de naam. Op de dop staan wat herfstige bladeren en een pompoen afgebeeld.
De lipbalm zelf is oranje/rood/bruin van kleur. Ook dit vind ik goed passen bij de naam.

De 'Chai tea latte' heeft een gele huls, wat ik dan weer minder bij de naam (en het najaar) vind passen. Ik denk dat ik voor een wat meer kaneel achtige kleur gegaan zou zijn. Op de dop staan wederom bladeren afgebeeld en ook een theepot.
De kleur van deze lipbalm is donker rood, een warme kleur. Maar bij het zien van deze kleur denk ik niet direct aan een chai tea latte.

De Chai tea latte is wat meer rood/roze, een beetje richting het paarse en de Pumpkin spice is echt oranje van kleur. 
Wederom vind ik de naam Pumpkin spice echt passen bij de kleur en de uitstraling. Dit gevoel krijg ik (helaas) nog niet bij de Chai tea varriant. 

Pumpkin spice op mijn lippen.
Een neutralere oranje kleur dan dat ik had verwacht. Ik vind hem mooier zo, want oranje is niet echt mijn kleur. 
De lipbalm voelt zacht aan op mijn lippen en geeft ook nog eens een licht kleurtje af. 
De geur is erg subtiel, een beetje nootachtig. Hij doet me niet direct denken aan pumpkin spice, maar vind hem wel erg lekker.
  
 Chai tea latte op mijn lippen. 
Een stuk opvallendere kleur, want hij is behoorlijk rood op de lippen.
Voor deze kleur geld hetzelfde als de pumpkin spice geur. Niet heel sterk, herken ook niet meteen een chai tea geur, maar voelt prima aan op de lippen. 

Beide kleuren heb ik dus in december (gok ik) bij DA gekocht en ik weet niet of ze nu nog te koop zijn. 
De Babylips zijn niet goedkoop (vind ik). Je betaald er ongeveer €4,- per stuk voor en dus ook voor deze tijdelijke edities.

Zijn jullie bekend met Babylips en wat vinden jullie van de prijsklasse ?
Ik hoor het graag bij de reacties.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten