6 januari 2017

Review & Swatch video MUA luxe velvet lip lacquer || Elinnee94

Herinneren jullie de Eline nog die niets moest hebben van liquid lipsticks?De Eline die zei "Ik ben er niet zo dol op, maar wil ze toch een kans geven". 
Die kans is helemaal recht getrokken, want afgelopen herfst ben ik helemaal verzot geraakt van de MUA (luxe) velvet lip lacquers.
Ik kocht er eerst 1, voor een review. Een nude kleur. Toen bedacht ik me: "Hey, misschien moet ik ook een felle kleur kopen om de review wat eerlijker te maken.
Toen kwam ik in een bloggersdipje (lees: producten overload en niet wetend waar te beginnen met reviewen). Van het een kwam het ander en nu heb ik een soort nooit gereviewd/collectie video. Eens wat anders dan anders, maar ik hoop dat jullie het alsnog leuk vinden. 

Lees verder..



Dit is hoe het allemaal begon. Maak kennis met 'Tranquility', een pareltje met een naam die ik zelf niet kan uitspreken. 
Een nude bruine kleur, die mij perfect leek om uit te testen, want tja... misschien heb ik gewoon altijd de verkeerde kleuren gekozen om als liquid lipstick te testen. 
De onwetendheid.... Tijdens het aanbrengen merkte ik dat Tranquility anders was, dan andere liquid lipsticks die ik had getest. Ik was meteen positief verrast. Dingen waar ik op wilde letten bij de review... Hoe droogt de lipstick op? Hoe vervaagt deze? Hoe zit het met de "buttholelip"? en als laatst en niet geheel onbelangrijk... Geeft de lipstick af?
Tijdens het voorbereiden/maken van de review kwam ik er achter dat al deze vragen best lastig zijn voor een  nude kleur.
Ik stond in dubbio... Zal ik de review eindigen met "Aan het eind van de dag zag ik de lacquer bijna niet meer zitten (dat komt misschien door de kleur, als deze rood was geweest was dat misschien een ander verhaal)." of zal ik een fellere kleur aanschaffen om erbij te reviewen?
En toen waren daar Moxie en Kooky. Twee prachtige felle kleuren.
Links zie je Kooky, een prachtige donkerpaarse kleur. Mooi voor in het najaar. Moxie is een rood/roze/koraal kleur. Heel bijzonder en mooi voor in het voorjaar.
Toch kwam er nog geen review... 
Wat daar de reden van was weet ik niet meer. 
Wat ik wel weet is dat ik weer 3 nieuwe kleurtjes aan mijn collectie toevoegde. Ja, the love is real!
Ik ging voor een rood, want die ontbrak nog. Een andere nude kleur en een draagbare roze/paars tint.

Van links naar rechts zie je Reckless, Halcyon & Dash (helaas heb ik geen lipswatches gemaakt van deze kleuren).

Het zal jullie niet zijn ontgaan dat ik dol ben op deze liquid lipsticks. De geur is subtiel. Ik kan je niet precies vertellen waar deze naar ruiken, maar het doet me ergens denken aan vroeger. 
In het begin voelt de lipstick wat droog aan, maar dit gevoel trekt snel weg. 
De lacquer droogt gelijkmatig op, plakt niet en accentueert ook geen velletjes (mijn lippen zijn wat dat betreft dramatisch).
Na een maaltijd zit deze liquid lipstick er nog prima op. De lipstick geeft niet af bij een kus, maar met warme dranken moet je uitkijken. Ik merk dat ik op mijn werk (we hebben daar plastic bekertjes) altijd wel wat korreltjes aan mijn bekertje heb zitten. 
De lipstick is dus zeker kiss-proof en ook geschikt voor een feestje. Gedurende de dag vervaagd de lipstick zich mooi en laat geen randen achter (Kooky is wat moeilijker daarin, omdat de kleur ook een stuk donkerder is), zeker bij de nude kleuren smelt hij mooi met je lippen samen.

Omdat ik nog niet goed wist wat ik met deze review wilde en ik inmiddels een kleine collectie heb opgebouwd, leek het me leuk om een swatch video op te nemen.
Als een soort toevoeging aan de review. 

Wat vinden jullie van zo'n multi-review en video swatches?
Laat het weten bij de reacties, ik ben benieuwd. 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten