9 januari 2017

Review Sleek highlighting palette 032 Solstice || Elinnee94

In de zomer bestelde ik het Highlighting palette van Sleek in de kleur Solstice.
Ik dacht dat dit het enige highlighting palette was dat Sleek verkocht. Toen ik Sleek bij DA spotte, zag ik een aantal van dit soort palette liggen. Ik wilde ze meenemen, maar bedacht me dat ik dit palette nog niet had gereviewd. Ook wist ik niet wat de naam was van het palette dat ik al had. 
Wat de reden was dat ik dit palette nog niet heb gereviewd? Ik heb werkelijk waar geen idee. 
Vandaag dan eindelijk de review. 

Ben jij benieuwd naar wat ik van dit highlighting palette vind? 
Lees dan verder....

Dit is het doosje, waarin het highlighting palette zit. Op de voortkant zie je de vier kleuren die in het palette zitten en daaronder de naam van het palette 'Solstice'. Ook staat er vermeld dat het palette ongeveer 9 gram bevat. 
Op de achterkant staat nogmaals 'highlighting palette Solstice 032' vermeld. 
Daaronder staat wat informatie vermeld. 
"Dit veelzijdige face en body highlighting palette staat bij alle huidskleuren. Het bevat twee gebakken poeders, een luxe crème formule en een zachte shimmer powder. De regenboogkleurige, metallic finishes voegen een stralende glow toe en zorgen voor een lichtgevende laag aan de huid."

Ook staat op de verpakking vermeld dat je met het bijgeleverde borsteltje of je vingers de kleuren kunt aanbrengen in de binnenste ooghoek, het wenkbrauwbot en op je jukbeenderen. 
Met een poederkwast kun je hem over je schouders, hals en decolleté aanbrengen.
Dit kun je natuurlijk met ieder ander kwastje doen, dus ik vind het een beetje overbodig dat ze dit erbij vermelden. 

Verder staat er een plaatje met de kleuren die in het palette zitten en waar ze voor bedoeld zijn.

Onderaan staan de ingrediënten vermeld. 

Het palette zelf is een mooi goudkleurig doosje, waar het logo van Sleek op is verwerkt. 
Het ziet er echt prachtig uit en is een lichtgewicht, maar het eerste nadeel komt al vrij snel. Je ziet namelijk iedere vinger op het doosje, wat inhoud dat je het goed moet afpoetsen na gebruik.
Op de achterkant van het palette staan alle namen vermeld, van de highlighters die in het palette.
  • Ecliptic
  • Hemisphere
  • Subsolar
  • Equinox
Als je het palette open maakt zie je de kleuren, met daarover (zoals ik van Sleek ben gewent) een plasticje met de namen. 
De eerste is 'Ecliptic', daarnaast 'Hemisphere', links onderaan zie je 'Subsolar' en rechts onderaan 'Equinox'. 
In de binnenkant van de deksel zit een mooie spiegel verwerkt.
Ook zit er een klein kwastje bij. Dit kwastje gebruik ik niet, ik houd het bij mijn eigen kwastjes. Het is geen stug kwastje, maar ik verkies mijn eigen kwasten gewoon boven zo'n klein kwastje. 
Het palette heeft een magnetische sluiting, wat ik zelf erg chique vind staan. Geen gedoe met je nagels en half kapotte poeders.
Dit zijn de swatches. Links zie je 'Ecliptic', een nude kleurige creme highlighter en 'Hemisphere', een hele toffe lila kleurige highlighter.
Rechts 'Subsolar', een hele bijzondere highligter die in de pan geel lijkt, maar op de huidparelmoer oogt. Daarnaast 'Equinox', een goudkleurige highlighter.  
Equinox en Hemisphere zijn de gebakken highlighters. 
Ik heb tijdens de look-foto's de highlighters gebruikt zoals op de verpakking aangegeven staat. 
De crème highlighter (Ecliptic) bracht ik aan in mijn binnenste ooghoek en op het wenkbrauwbot. Helaas komt dit op de foto's niet zo goed over.
Op mijn wangen bracht ik Hemisphere aan. Wow, wat een pigment heeft deze lila highlighter.
Ik moet zeggen dat ik het echt heel tof vind staan, maar wel wat subtieler mocht zijn. 
Een tip is dus: "rustig opbouwen".
Op mijn neusbrug heb ik Subsolar aangebracht. Dit is echt een hele mooie highlighter voor dagelijks gebruik. 
Op mijn Cupidoboog bracht ik Equinox aan. Ook dit vind ik een prachtige highlighter voor dagelijks gebruik.
Ik vind de kleuren uit het palette heel tof, maar zal ze niet allemaal voor een ander gebuid gebruiken.
Het is een leuk palette, maar ik zal het dan eerder afwisselen.
Voor een feestje een gave lila kleur, voor dagelijks gebruik Subsolar of Equinox. 
Crème highlighters is nooit zo mijn ding geweest, maar door dat er een in dit palette zit, kan ik er wel leuk mee experimenteren.

Ik kocht het Sleek Highlighting palette op Boozyshop voor €14,-. Sleek is ook te koop bij DA en ik heb het in Eindhoven ook snel gespot bij ICI paris. 
Ik ben erg benieuwd naar de andere highlighting palettes van Sleek.

Wat vinden jullie van de highlighters uit het palette?
Ik hoor het graag bij de comments. 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten