4 januari 2017

Project 2017 || Elinnee94

Januari staat voor mij een beetje in het teken van projecten. Zo heb ik een project gemaakt met allerlei producten die ik in 2017 wil gaan opmaken.
Producten die ik te weinig gebruik, maar ook producten die ik erg fijn vind en anders bederven. 
Het is de eerste keer dat ik zo'n video maak, dus ik ben een aantal dingen in de video vergeten te laten zien, maar deze vermeld ik natuurlijk wel in het artikel.

Ben jij benieuwd wat ik allemaal op wil maken in 2017?
Lees dan verder...



Alle producten die ik wil opmaken label ik met een stukje blauw washi tape.
Zo vallen ze toch op in mijn collectie.
Ik zal Eline niet zijn als er niet iets mis ging bij een eerste keer, zo ook bij deze video.
Ondertussen ben ik ook nog bezig met mijn make-up inventory (waar ik ook verschillende dingen vergeet) en daar kwam ik er achter dat ik een aantal producten ben vergeten te laten zien in deze video. 
Hieronder dus een lijst met alle producten die in mijn project zitten.
(Deze lijst zal ik in de loop van het jaar ook in dit artikel aanpassen.)
Jullie kunnen in de loop van het jaar ook updates van het project verwachten en ook zien jullie natuurlijk welke producten ik heb opgemaakt in de opgemaakt video's.
Hoe vaak ik een update wil houden weet ik nog niet. 
Waarschijnlijk word het eens in het kwartaal.
In de lente zullen jullie dus de eerste update zien.

Lijst met producten:
Primer - Nivea men sensitive aftershave balm
Wenkbrauwpotlood - Lookx kleur 20
Wenkbrauwpotlood - BeautyUK ash brown
Oogschaduw - NYC south street sea port (roze kleur)
Lipgloss - NYX buttergloss vanilla cream pie
Lipgloss - NYX buttergloss creme brulee
Lipstick - MAC viva glam IV
Lipstick - MAC Brave
Lipbalm/lip primer - MAC prep & prime
Nagelverzorging - Essence Nail serum
Basecoat - Essence Pro white nail hardner
Topcoat - L'oreal
Parfum - Play it Rock

Wat zijn jullie goede voornemens ?

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten