8 november 2016

First impressions Essence kerst limited edition 2016 || Elinnee94



De winkels liggen alweer vol met kerstartikelen. Voor mij lijkt kerst nog heel ver, maar over een maand staat de boom alweer. Wauw, wat gaat de tijd snel.
Eind deze maand zal Essence hun Limited Edition schap alweer omtoveren in allerlei kerstcadeautjes voor jezelf.
Variërend van een oogschaduwpalet tot handcrème.
Vandaag geef ik alvast mijn eerste indruk van deze “little xmas factory” collectie van Essence.

Lees verder…


Nagelstickers
Ik begin met iets, waarvan ik niet zo onder de indruk ben. Laten we het spannend houden.
Nagelstickers zijn niet zo mijn ding.
Deze goudkleurige nagelstickers hebben een mooi patroontje, maar bedekken ook meteen je hele nagel. Als je het mij vraagt een beetje tricky, zal dit product echt op iedere nagel passen?
Je betaalt
Voor het setje 01 Santa’s back in town betaal je €3,59. Dit vind ik echt enorm veel geld, omdat je niet eens optimaal gebruik kan maken van dit product.

Nagellak
Nu we toch bezig zijn met de nagels, kunnen we maar beter meteen doorgaan met de nagellakjes uit deze special edition.
Deze collectie bevat 4 kleurtjes, niet zoals vorig jaar in een fancy kerst verpakking, maar wel een hele praktische verpakking als je het mij vraagt. Ze doen me denken aan de P2 lakjes.
Kleur 01 I still believe in Santa Claus is een goude lak, wat ik echt (naast rood) een typische kleur voor de feestdagen vind. 02 Let’s take an elfie is een witte kleur met glans, hierna ben ik erg benieuwd.
03 Santa baby is een roze kleur, die ik op het eerste gezicht meer in een lente/zomer collectie zou verwachten. 04 Meet me under the missletoe is een dennengroen, wat ik origineel, maar toch goed bij de feestdagen vind passen. 
De goude lak lijkt me erg mooi en ook naar de wit-achtige en groene lak ben ik erg benieuwd.
Voor de nagellak betaal je €1,99 per stuk.

Handcrème
Verder met de handen.
Ik vind het zo leuk dat ze handcrème in deze collectie hebben gestopt. De verpakkingen zijn echt super cute en doen je natuurlijk meteen aan kerst denken. De handcrèmes hebben de geur van vanille en koekjes, yum. Ik kan niet wachten om deze voor jullie te testen.
Ze gaan €1,59 per stuk kostten.

Oogschaduwpalette
Naast mooie nagels vind ik een ooglook ook echt bij de feestdagen horen.
In deze collectie zit een oogschaduwdoosje met 5 kleuren. Zo te zien hebben ze allemaal een metallic finish, wat weer helemaal hip is.
Het patroontje doet me een beetje aan gesmolten ijs of chocolade denken. Ik denk dat ik met dit palette een hele mooie ooglook kan maken.
Dit palette is te koop voor €3,99 wat ik een mooie prijs vind.

Eyeliner
Zelf ben ik niet zo goed met eyeliner, maar als je dat wel bent is deze gouden eyeliner natuurlijk helemaal fantastisch voor de feestdagen.
Hij gaat €2,89 kostten en ook dat vind ik een mooie prijs.

Concealer
Dit product deed me in eerste instantie denken aan een verzorgende lipstick/lipbalm met zo’n wit rondje in het midden, maar het is een concealer. Helaas maar in 1 kleur te verkrijgen. Ik ben benieuwd of het een beetje bij mijn huid in de buurt komt.
De prijs van dit product gaat €2,89 zijn. Dit vind ik een mooi prijsje.

Liptint
Je zou misschien denken dat dit een topcoat is, maar het is een liptint. Deze vloeistof kleurt je lippen roze en beloofd de hele avond mooi te blijven zitten. De prijs van dit product gaat €2,99 zijn.

Contouring palette
Oh, wauw. Ja dit zijn de dingen waar mijn hartje sneller van gaat kloppen, dit is waarom ik een zwak heb voor limited edition producten.
Een contour poeder en highlighter zijn bij elkaar gebracht in dit product. I love it.
Dit product gaat €3,39 zijn en ik denk dat jullie deze destijds ook op mijn blog kunnen verwachten.

Eau de toilette
Last but not least een geurtje. Ik vind het zo tof dat Essence speciaal voor deze collectie met een nieuwe geur uitkomt. Een die volgens Essence naar kerst ruikt.
Voor mij een goed excuus om mijn eerste Essence parfum aan te schaffen.
Zeker voor de prijs van €4,99

Naar welk product ben jij het meest benieuwd?
Laat het achter bij de reacties.

Liefs,
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten