31 oktober 2016

Mijn portemonnee #43 ( 24 tm 30 oktober 2016) || Elinnee94



De week is weer voorbij. Mijn eerste werkweek na mijn vakantie in Portugal zit er alweer op.
Vandaag deel ik met jullie mijn uitgave van 24 t/m 30 oktober 2016. Het was een week waarin ik weer wat vaste betalingen moest doen, weer met de taxi ging en natuurlijk weer moest inkomen in het doen van de boodschappen.

Ben jij benieuwd wat ik allemaal heb uitgegeven?
Lees dan verder en neem een kijkje in mijn portemonnee.


Taxi €19,60
Ja, het werken is weer begonnen en het vroeg opstaan en taxigeld dus ook.

Boodschappen €52,49
Een duur weekje. Ik had vorige week al verteld dat ik meer op mijn voeding wil letten. We hebben dit ook gedaan door meer groente (met name avocado’s) in gerechten te verwerken.
Maar ook zitten er huishoudelijke spullen bij dit bedrag, zoals batterijen, lampjes, maandverband en wasmiddel.

Paypal €6,18
Vorige week bestelde we een broodje. Dit is afgelopen week pas afgeschreven van mijn rekening.

Vaste lasten €106,25
De zorg en mijn mobiel abonnement is weer afgeschreven. Dit is altijd een flink bedrag en ik schrik er iedere keer weer  van.

Overig €49,59
Bij action was ik deze week €6,70 kwijt. Ik kocht er een opbergdoos, kaasjes en wat spulletjes om te proeven in een “topper of flopper” video op RandomECVvlogs.
Bij Kruidvat was ik €17,89 kwijt. Ik kocht hier wat van Essence en MUA om te reviewen, theelichtjes en een boek.
Ook deed ik een bestelling bij Douglas. Een lipstick van M.A.C die jullie ook zeker terug kunnen verwachten op mijn blog.

Totaal €234,10
Dit bedrag is zeker aan de hoge kant. Dit mede door de vaste lasten, maar ook het boodschappen geld is deze week te hoog opgelopen.
Een aandachtspuntje voor deze week dus.
Al met al geef ik deze week toch een ‘rode’ kleur.

Deze week ben ik begonnen met een 'nieuwe maand'. Vorige "maand" duurde in mijn financieel overzicht 3 weken, maar wel 3 weken met veel hectiek. Ik had een paar buffertjes opzij gezet om mijn Portugal-reis van te betalen. Al met al vind ik dat ik die 3 weken prima ben doorgekomen en heb ik de (kleine) maand oktober de kleur geel gegeven. 

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten