4 oktober 2016

Essence get picture ready brightening concealer (20 nude) || Elinnee94



In mijn 'first impressions' artikel kon je al lezen dat ik erg benieuwd was naar een aantal nieuwe producten van Essence. Ik had in het persbericht ook iets gelezen over deze concealer, maar zag hier verder niets van dus heb het achter wegen gelaten. De spons die aan de verpakking van dit product zit, maakte mij erg benieuwd.

Maar toen ik deze concealer in het Essence schap zag, kocht ik hem meteen en besloot ik er een review over te schrijven.

Ik heb hem nu een tijdje in gebruik en geef mijn mening over dit product.



Ben jij benieuwd naar wat ik van dit product vind?

Lees dan verder…  



De verpakking van dit product vind ik origineel. Wel schrok ik van het kleine sponsje. Ik had verwacht dat hij net iets groter zou zijn geweest.

Essence over dit product:
“Zeer dekkende, creamy concealer met sponsapplicator. Bedekt donkere kringen en huidimperfecties perfect .
Laat de huid natuurlijk stralen voor een vlekkeloos resultaat.”


De bedoeling van dit product is dat je in de tube knijpt voor de hoeveelheid product en met het sponsje kun je dit in je gezicht blenden.
Het verdelen van product gaat erg lastig en al snel pak ik te veel product.
Een product dat veel oefening vraagt, om de juiste dosering te bepalen.
Echt vlekkeloos zou ik hem niet noemen en “high covering” is ook niet iets wat bij mij opkomt wanneer ik deze concealer gebruik.
Zelf heb ik niet veel dekking nodig, maar wanneer een product belooft dat hij veel dekking geeft en je daarnaar opzoek bent, dan ben je hier aan het verkeerde adres.



Net als bij de Essence concealer vind ik dat deze concealer in de plooitjes gaat zitten.
Het sponsje is vrij hard voor onder mijn ogen. Dit komt doordat het sponsje vrij dun is en je al snel tegen het harde plastic aan zit. Daarom blend ik het liever nog even in met een kwast of mijn vingers.

Ik vind het idee van deze concealer nog steeds heel tof, maar in mijn ogen is het Essence niet helemaal gelukt.
Voor mij een prima concealer die ik ook zeker verder ga gebruiken, maar doet niet wat hij belooft.
Zoek je een basic, betaalbare concealer in een tube die je snel mee kan nemen of voor bijvoorbeeld op reis?  Dan raad ik je deze concealer zeker aan.
Ben je op zoek naar een dekkende concealer?  Dan zou ik deze skippen.
Deze concealer kocht ik voor €2,99 bij Kruidvat met klein schap. Hij is makkelijk verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.

Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten