29 september 2016

P2 Retro repeats snatch a kiss lip mousse 030 my fabulous Brown || Elinnee94


Toen ik begin deze maand in Duitsland op vakantie was, ben ik ook even snel een DM in geweest.

Ik kon niet uitgebreid shoppen, maar had theefilters nodig. Snel liet ik mijn ogen even langs het P2 schap gaan en zag toen een wel heel gave lipglosshuls in het limited edition schap staan.

Het bleek geen gewone lipgloss te zijn maar een ‘lip mousse’, dit maakte mij nog extra nieuwsgierig.

Ik besloot een van deze ‘hulzen’ toe te voegen aan mijn collectie. Het werd de kleur "030 my fabulous Brown".



Ben jij benieuwd wat ik van dit product vind?

Lees dan verder…



De verpakking is iets wat mijn aandacht trekt. Ik vind een rechthoekige lipstick huls altijd erg mooi. De ‘bubble’ details vind ik echt fantastisch. Ik heb echt een zwak voor verpakkingen, dus hier zal ik niet te lang op ingaan.


De applicator is vrij plat, waardoor de mouse zich makkelijk over je lippen laat verdelen. Geen gekke hoekjes waar product achter blijft hangen. Met het platte gedeelte kun je gemakkelijk een lip lijntje tekenen.

In de huls was ik een beetje bang voor de kleur, maar toen ik hem swatchte werd ik heel blij.

My fabulous Brown is een mooie romige, donkerdere nude kleur.


P2 over dit product:

De lichte zijde zachte mousse formule voor prettige zachte sensatie op de lippen en plakt niet.

Dermatologisch getest”  

Deze lipmousse voelt inderdaad erg zacht aan. Niet alleen tijdens de swatch, maar ook op mijn lippen.

De geur van dit product is lastig te beschrijven. Ik vind het een beetje zacht zoetig ruiken. Hij is absoluut niet overheersend.



De mousse ligt mooi op de lippen en ik kan me helemaal vinden in de omschrijving die P2 van dit product geeft.



Dit product blijft met gemak 3 uur op de lippen zitten (inclusief eten en drinken). De mousse vervaagt mooi en is ook makkelijk bij te werken.



Ik ben fan van dit product en hoop dat ze zo’n product ook hier in Nederland uitbrengen.

Ik vind het niet te vergelijken met de Essence matt matt matt longlasting lipgloss, hoewel de insteek misschien hetzelfde is geweest.

Deze lipmousse kocht ik bij DM voor €2,95. Ik weet niet hoe lang deze Limited Edition te koop zal zijn. 
P2 is te koop bij DM in de Duitse landen.



Liefs,

Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten