13 september 2016

P2 full shine lipstick – 080 tell me a tale || Elinnee94

Even heb ik getwijfeld of ik van dit artikel een nooit gereviewd artikel moest maken, omdat ik het al enige tijd in huis heb. Toch heb ik besloten dit niet te doen.
Net als vele ben ik dol op de Duitse drogisterij DM (Drogerie markt).
Huismerk ‘P2’ kende ik al en wilde er graag een lipstick van om te reviewen.
Vandaag heb ik een review van de P2 full shine lipstick in de kleur 080 tell me a tale.

Lees verder…


In 2012 heb ik al eens een lipstick van P2 gekocht, een rode die vrij transparant was. Ook heb ik in een Swap ooit een lipstick van P2 gekregen. Toen ik in maart naar Oberhaussen ging zag ik dat ze de verpakking van de lipsticks hebben aangepast.
De lipstick zit in een cilindervormige, zilverkleurende, spiegelende huls met een klein rond P2 logo op de rand van de huls met de dop. Ik vond het er erg schattig uit zien.
De vorm van de lipstick is vrij uniek, aangezien deze bijna recht is met een klein boogje die precies om je lippen valt. De zijkant is vlak gestreken en hierin hebben ze ‘P2 cosmetics’ gezet.
Dit geeft in mijn ogen best een luxe uitstraling.

Erg jammer, dat ik nu pas bij het schrijven van het artikel, merk dat de swatch foto behoorlijk wazig is.
De kleur van de lipstick zou ik omschrijven als oudroze met glans, hoewel deze op de foto behoorlijk ver te zoeken is.
De lipstick is erg romig, maar door de dikkere en aparte vorm merk je hier niet zo veel van. Bij romige lipsticks ben ik altijd bang voor breken, maar dat heb ik hierbij totaal niet.

De lipstick voelt zacht aan en ondanks de creamy glanzende formule heeft hij nog flink wat pigmentatie.
Deze look kennen jullie uit het Essence Oriental artikel.
Ik merk dat ik deze lipstick er erg vaak bij pak. De kleur is erg draagbaar en geeft de meeste looks een mooie finish. Ook vervaagt de lipstick mooi, maar of dit aan de kleur ligt dat weet ik niet.

De lipstick heb ik bij DM gekocht en is helaas dus niet in Nederland te koop. Wel heb ik vernomen dat DM ook in landen als Tjechië of Kroatie zit.
Mocht je ergens ooit in de buurt van een DM zijn, hem tegenkomen of van plan zijn er gewoon heen te gaan? Dan zou ik je zeker aanraden een kijkje te nemen bij het P2 schap, want voor €2,25 heb je een prima lipstick.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten