8 september 2016

Nooit gereviewd - Essence stay all day concealer || Elinnee94


 
In een 'nooid gereviewd' artikel, schrijf ik een review van een product dat ik eigenlijk nog nooit heb gereviewd. Dit kunnen producten uit een limited edition zijn, of producten die ik al langere tijd in mijn stash heb liggen. Ook kunnen het producten zijn die ik misschien al meerdere malen opnieuw heb gekocht.

Een jaar geleden (of misschien wel twee) had ik wel eens de Essence stay all day concealer in gebruik. Toen ik een paar maanden geleden in het kruidvat was, zag ik dat Essence deze concealer in een nieuw jasje had gestoken.

Zal het product daarmee ook veranderd zijn?
Ik besloot de concealer aan te schaffen en hem eens te reviewen.

Lees verder....




Deze concealer van Essence is er in 2 kleuren.
10 naturel beige’ en ’20 soft beige’, bij mijn weten had ik altijd kleur 20 en deze was toen altijd perfect voor mij. Ik besloot hem dus weer aan te schaffen. 
Ik zocht een concealer die ik niet alleen voor onder mijn  ogen, maar ook voor oneffenheden kon gebruiken.
Bij mijn weten deed deze concealer het daar altijd goed voor.

 de concealer vanaf de sponsaplicaror geswatched
 de concealerswatch uitgeblend.
De concealer is vrij dik, maar laat zich makkelijk inblenden. Wat misschien niet zo goed op de foto is te zien, is dat hij vrij licht is. 
 Zoals je kunt zien, zie ik er niet heel wakker uit, wat concealer onder mijn ogen heb ik hard nodig. 
Dat hij echt de donkere kringen laat verdwijnen kan ik niet zeggen.
 
Nooit wist ik wat (jonge) mensen bedoelde met een product dat in de lintjes trekt, maar bij deze concealer denk ik dat ik wel kan begrijpen wat ze daarmee bedoelen.
Voor onzuiverheden is deze concealer te licht en voor onder mijn ogen doet hij geen wonderen.
Toch gebruik ik deze concealer vrijwel dagelijks, om me er toch net wat wakkerder uit te laten zien.
Dat ik, met mijn vrij lichte huid, al bij de donkerste concealer denk dat hij misschien te licht is voor mij wil wel iets zeggen.
 
Ik denk dat Essence niet alleen de verpakking van deze conealer heeft veranderd, maar ook iets aan de formule heeft gedaan. Naar mijn gevoel was de conealer eerst wat romiger, dan dat hij nu is. 
 
Als je dus een echt Nederlands bleek huidje hebt en een niet al te heftige concealer zoekt, raad ik je zeker aan om even bij het Essence schap te kijken. 
Deze concealer was €2,59 en voor dat geld vind ik het een prima conealer. 
Hij haalt net even het donkerste onder mijn ogen weg en licht dit toch op. 
Voor dat effect zal ik hem zeker meerder malen aan blijven schaffen, maar de zoektocht naar een perfecte concealer voor mij gaat verder.


Liefs, 
Eline
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten