22 september 2016

Miss Sporty Lip millionaire liquid lipstick – 103 fuchsia Ca$h [ nooit gereviewd?! ] || Elinnee94




Toen de liquid lipstick trend net begon, was ik diegene die er niets mee te maken wilde hebben.  

Toch heb ik er een aantal geprobeerd. De liquid lipgloss van Ebay heb ik getest, Rimmel Apocolips (die ik zelfs ooit in een favorieten heb genoemd) en ook de Catrice made to stay liquid lipgloss waren ooit onderdeel van mijn collectie. Alle 3 de producten hadden een groot nadeel: “de geur”. Ook trokken ze in  de lijntjes en accentueerde ze mijn velletjes.

Ik had het idee dat ik verf op mijn lippen smeerde en mijn lippen nog meer scheurden dan dat ze al deden. 

Maar nu zijn we een aantal jaar verder en probeerde ik nog eens een liquid lipstick.
Ben jij benieuwd wat ik ervan vind?
Lees dan verder….

Toen ik een tijdje terug een bestelling bij Bol.com deed, zat ik net niet aan de €20,- om zonder verzendkosten te laten versturen.

Tegenwoordig zie je overal Liquid lipsticks, dus besloot ik de Liquid lipsticks nog een kans te geven. Dit keer ging ik voor die van Miss Sporty, omdat de concealer en mascara mij van dit merk niet tegenvielen. Naar Miss Sporty ben ik nieuwsgierig geworden en wilde er meer van proberen.



Wat voor mij een groot pluspunt is, is dat deze lipstick bijna geen geur heeft. De typische ‘liquid lipstick’ geur is er wel, maar niet zo op de voorgrond.

Een groot pluspunt dus voor mij.




Ik ging voor een felroze kleur met blauwe ondertoon. Deze kleur vind ik super leuk voor het voorjaar en kan in mijn ogen eigenlijk bijna altijd.

De lipstick brengt gemakkelijk aan met de lipgloss aplicator.




Terwijl ik de lipgloss heb aangebracht komt hij behoorlijk glossy over en wil, naar mijn gevoel niet echt opdrogen.

Tegen de tijd dat ik het idee heb dat de ‘gloss’ is ingedroogd begint hij te plakken en is hij ook binnen no-time vervaagt.

De kleur vervaagt niet mooi en bijwerken gaat bij dit product ook niet.

Erg jammer, want het kleurtje is super tof.



Wat mij betreft is deze liquid lipstick te glossy en meer lipgloss achtig.

Ik zou het eerder een intese lipgloss noemen, want de kleur is wel degelijk intens.




Deze lipgloss ligt al een half jaar op een review te wachten. Ik kocht hem begin eind maart bij Bol.com voor €3,30.

De reden dat ik nooit een review heb geschreven is; omdat ik het een lastig product vind.

De uitstraling is tof, de kleur is mooi, maar of het echt een liquid lipstick is kan ik niet zeggen.

Ik heb nog nooit een lipstick gehad die zo nat op je lippen aanvoelt.

Op de verpakking staat “intense colour” en dat is hij zeker.



De full liquid lipstick full face.
In deze look draag ik o.a. de concealer van Essence en de Lash princess volume mascara.

Over dit product ben ik dus niet zo enthousiast. Helaas.

Hebben jullie ervaring met de lip millionair liquid lipstick van Miss Sporty?

Laat het achter bij de comments.



Liefs,

Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten