27 september 2016

Essence Lash princess false lash effect review || Elinnee94

Vorige week konden jullie al een review van de volume mascara uit de Essence lash princess-lijn zien.
Ik vertelde toen dat de review van de 'false lash effect' mascara uit diezelfde lijn ook snel online zou komen. 

Ben jij benieuwd wat ik van deze mascara vind?
Lees dan verder...





De verpakking van deze mascara is eigenlijk hetzelfde als die van de volume variant, maar dan zijn de details bij deze 'false lash effect' mint kleurig.
Deze variant van de lash princess mascara, heeft in tegenstelling tot de volume versie, een vrij eenvoudig borsteltje. Het borsteltje loopt een beetje taps toe.

Wat Essence zegt over deze mascara:
“Mascara voor een onweerstaanbaar false lash effect en dramatisch volume
Oogheelkundig getest”.
 
 
De mascara laat mijn wimpers mooi uitkomen. Hij maakt ze goed zwart (niet te zwart) en separeert ze mooi. In tegenstelling tot de andere volume mascara veroorzaakt deze mascara geen gekke klonten of aan elkaar geplakte wimpers.
Wel heb ik het idee dat deze mascara snel uitdroogt, maar ik weet natuurlijk niet of hij in de winkel al geopend is.

Doet deze mascara echt wat hij beloofd? 
Nee! Ik vind het een prima mascara, met een mooi resultaat die ook betaalbaar is.
Deze mascara is €3,39 en te koop bij Kruidvat en Trekpleister. Het onweerstaanbare false lash effect merk ik niet. Gewoon een basic mascara.

Heb jij ervaring met deze mascara?
Laat jou mening dat achter bij de comments.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten