16 augustus 2016

Nooit gereviewd ?! - Hot Makeup || Elinnee94


In de Beautybox van de maand juni zaten producten van het merk 'Hot Makeup'. Ik dacht hier nog nooit van gehoord te hebben, maar tijdens mijn nagellak opruim video kwam ik tot de ontdekking dat ik toch al een lakje van dit merk in mijn collectie had.

Ik heb de unboxing van die Beautybox ook eigenlijk nooit volledig bewerkt en geüpload, omdat ik de review eigenlijk meteen onder de unboxing wilde plaatsen. 
Helaas is het uitwerken van de review er nooit van gekomen, maar nu dus eindelijk wel. 
Een unboxing vind ik niet meer nodig, dus gaan we meteen verder met de review. 

Lees verder...


Hot Makeup is een Deens merk, waar ik op internet alleen maar de Deense shop van kan vinden. 
Thanks Beautybox, mochten we de producten fijn vinden die jullie in je box stoppen dan kunnen we ze niet eens zelf aanschaffen (of we moeten toevallig naar Denemarken gaan). 
Op de site vind ik overigens ook geen van de producten terug die in de box zijn verschenen. 

Genoeg gezeur en over naar de review. 
In de box zat een highlighter, lipgloss, nagellak en twee kleuren oogschaduw. 
Deze producten heb ik voor jullie getest en zal ik dus in dit artikel reviewen. 




De oogschaduws die ik in de box heb gekregen zijn twee bruintinten. De een een wat lichter (een beetje toffee achtig), de ander wat meer chocoladebruin.

Oogschaduw 933300
Deze kleur leek me behoorlijk multifunctioneel, dat omschreef Beautybox ook. Ik heb hem gebruikt om mijn wenkbrauwen bij te tekenen, schaduw te creëren in mijn arcadeboog en ook om mijn gezicht mee te contouren. 
Het formaat is echt een oogschaduw formaat, waardoor ik met een oogschaduwkwast mijn gezicht moest gaan contouren. Dat was niet echt zo'n succes (zacht uitgedrukt).

Het pigment van deze oogschaduw valt me ook tegen. Ik had gehoopt iets enthousiaster te worden van deze multifunctionele oogschaduw.

Van alles waarvoor ik deze oogschaduw heb gebruikt vind ik hem het prettigst als wenkbrauwpoeder. Helaas is de kleur voor mij te donker, dus ook voor mijn wenkbrauwen niet geschikt.



Oogschaduw 966300

Deze kleur heb ik gebruikt op het bewegend ooglid. Het is een matte, neutrale kleur. 

Deze oogschaduw heeft wat meer pigmentatie dan de vorige, waardoor je het kleurverschil niet tot nauwelijks ziet. 

Erg jammer dat dus beide oogschaduw-kleuren in de box zaten. 

Beide oogschaduws geswatched.
Zie jij de verschillen?
Deze oogschaduws hebben een appart geurtje, een beetje roosachtig.
 

Highlighter 956400 



De highlighter is mega gepigmenteerd, heeft een wit-roze kleur, die vrij lastig is te doseren.Erg jammer, want hij had zo mooi kunnen zijn.
Ook dit product heeft weer een roos-achtige geur. 
Lipgloss 998700
Deze lipgloss beweert niet te plakken. Dat doet hij ook niet. 
In tegendeel. De gloss voelt zacht aan op de lippen en ruikt een beetje naar snoepjes.
 
De kleur vind ik mooi, maar omdat het een gloss is blijft hij niet lang zitten. 
Na een uurtje moet je deze gloss toch echt wel opnieuw gebruken.

Nagellak 956300
Erg leuk vond ik dat er een zachtroze nagellak in de box zat. Een kleurtje die ik zelf niet snel aan zou schaffen, maar vaak wel erg mooi vind. 
Zo'n kleur kan bij mij twee kanten op. Of het staat chique of het word heel flets.

De kleur heeft een mooie finish, maar toch verschillende laagjes nodig om goed dekkend te zijn. 
Hoelang deze lak blijft zitten, durf ik niet te zeggen. Op mijn werk hebben mijn nagels veel te lijden en nagellak kan ik daarom niet goed testen op houdbaarheid. 


Eindoordeel

  Op de foto zie je pas hoe lelijk de 'bronzer' is.
- Wat eigenlijk ik eigenlijk al meteen een minpunt vind, is dat deze producten geen naam hebben. Een nummer zoals 933 ofzo had ook nog wel gekund, maar zes cijfers onthouden vind ik toch wel heel veel. Het is net een soort geheime code.

+ Wat ik een pluspunt vind is dat de poederproducten enorm lekker ruiken.
Hier heb je natuurlijk helemaal niets aan, maar het is daardoor wel leuk om ze te gebruiken.
De geur doet me denken aan rozen, niet te overheersend maar subtiel.
- De oogschaduws vind ik ronduit slecht. De pigmentatie valt me echt heel erg tegen en zijn ook niet multifunctioneel, wat ze wel beweren. 
+ De lipgloss plakt niet, dat is wat het merk ook beloofd. 
- Dit moet een visagistenmerk zijn. Als ze deze kwaliteit visagisten-kwaliteit noemen, nou dan is Essence dat zeker
+ De verpakkingen zien er leuk uit, en geef toe... Het oog wil ook wat.   
Wat vind jij van de producten van het merk 'Hot make-up'?
Laat het achter bij de comments.


Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten