9 augustus 2016

Jil Sander Sun Shake || Elinnee94



Ieder jaar brengt Jil Sander een speciale geur uit voor de zomer, een variant op de bekende ‘Sun’ geur.
Deze zomer wel een hele speciale. 



Lees verder…






 Deze geuren van Jil Sander staan er bekend om, dat ze ook in de zon gedragen kunnen worden.

Normaal gesproken krijg je door de zon gele vlekken, waar je parfum hebt aangebracht, bij deze geuren is dat dus niet het geval.

Zelf heb ik een namaak van het originele ‘Sun’ geurtje en het origineel van de 'Sun Delight' versie.



Met veel liefde keek ik er al bijna een jaar naar uit om dit jaar de 'Limited Edition' toe te voegen.  Ik heb nu al een aantal jaar een 'special edition' misgelopen en deze kans wilde ik dit jaar niet weer aan me voorbij laten gaan.

In Belgie was ik hier al naar op zoek, maar daar hadden ze hem niet. Uiteindelijk vond ik hem bij de DA voor €35,-.



Het doosje ziet er leuk, vrolijk en zomers uit.
Met op de achterkant allemaal leuke 'Shake, mix' teksten.
Het parfum zelf loopt over van geel naar oranje en moet je schudden, zodat de twee substanties zich mengen. 
Het geheel krijgt dan een soort grapefruit geur.
De substanties separeren zich langzaam weer en ik vind dit er heel fascinerend uit zien.



Dit parfum is echt liefde op het eerste gezicht.

De geur is subtiel, fruitig/zoet. Ik ruik de grapefruit er wel in terug. 
De geurnoten die in dit parfum verwerkt zitten zijn:
Top; citroenschil, bergamot, mandarijn
Hart; roze grapefruit, lotus, plumeria
Basis; heliotroop, hout noten, musk 
Ik vind het lastig om te oordelen hoelang dit parfum blijft zitten, omdat je bij jezelf een parfum vaak na tijdje toch al niet meer ruikt. Ik heb dit vrij snel bij een parfum. 

 

Jil Sander is er zeker weer in geslaagd een heerlijk parfum voor de zomer te creƫren.

Ik ben fan.



Wat ik wel heb gemerkt, is dat de prijs van dit parfum nogal verschilt.

Ik heb er uiteindelijk begin juni €35,- voor betaald, maar zag hem die zelfde dag bij Bol.com voor €45,- op de site.

Het parfum bevat 100ml dus alsnog een prima prijsje voor zo’n heerlijk zomers parfum.



Wat is jullie favoriete zomers parfum? 
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten