30 juli 2016

Too Faced Chocolate bar palette || Elinnee94



Sinds Sephora weg is uit Nederland, ben ik me pas gaan interesseren in Sephora.
Toen mijn ouders in februari naar Portugal gingen vroeg ik ze of ze voor mij het Too Faced Chocolate bar palette mee konden nemen.

Uiteindelijk hebben ze het bij de Sephora in Spanje (Sevilla) gekocht, omdat het daar geloof ik net iets goedkoper waren en ze daar een dagje heen gegaan zijn.



Het maken van deze review heb ik een hele tijd uitgesteld (ik heb het palette sinds half februari in gebruik), maar nu is het dan eindelijk zo ver.

Vandaag heb ik de review van het Too Faced Chocolate Bar palette voor jullie.



Lees verder..






Het doosje waar het palette in zit is roze en ziet er uit als een luxe chocolade verpakking. Roze met gouden kleuren gecombineerd en in het midden zie je het embleem waar ‘Too Faced Chocolate Bar’ op staat. Op de zijkant staan de ingrediĆ«nten, een waarschuwing dat het product niet eetbaar is en nogmaals ‘Too Faced’.

Op de achterkant van het doosje zie je alle kleuren met bijbehorende naam en wat informatie over het palette.



Inmiddels zijn er al 4 variaties op het Chocolate Bar palette. Ik heb de eerste (Chocolate bar), dan is er ook nog de 'Semi Sweet' variant (die best veel lijkt het origineel), het 'Bon Bon' palette met alle kleurtjes in een hartjes pan (bevat voornamelijk roze tinten) en dan heb je ook nog het ‘sweet peach’ palette.



Het palette zelf ziet er uit als een chocolade reep met twee blokjes die wat groter zijn dan de rest (namelijk ongeveer drie blokjes groot), hierop staat ‘Too faced’ en ‘Chocolate bar’.

In het palette zit cacaopoeder, waardoor het gehele palette naar Chocolade ruikt.

Nu ben ik niet altijd een liefhebber van Chocolade, maar de geur in dit palette is erg subtiel en vind ik heerlijk. 


In dit palette zitten 16 kleuren, zowel matte als glanzende.

Ik heb ze voor jullie geswatched. 

Rij 1 van links naar rechts;
Gilded ganache, white chocolate, milk chocolate, black forest truffle, triple fudge.

De 2e rij;


Salted caramel, marzipan, semi-sweet, strawberry bon bon, Candied violet, amaretto.

De 3e rij bevat de kleuren; 
Hazelnut, crĆØme brulee, Haute chocolate, cherry cordial, champage truffle

In deze review wil ik graag 2 looks met jullie delen. 
 
Deze look heb ik gemaakt met Marzipan, Candied violet, Amaretto, Strawberry Bon Bon & Champagne truffel.


'Marzipan' bracht ik aan op het bewegend ooglid, 'Candied violet' in de arcadeboog, 'Amaretto' in de buitenste ooghoek, 'Strawberry bon bon' in het midden van het ooglid en 'Champagne truffel' als highlighter.

 

Als mascara draag ik de 'Catrice Glam & doll false lash effect' mascara en de oogschaduwbasis is van Benefit.





Op mijn lippen draag ik de 'Essence long lasting lipliner' in kleur '04 peach beauty'. Deze heb ik gecombineerd met een lipstick van Essence namelijk '13 love me'.


De uiteindelijke look vind ik erg mooi geworden en als ik zo naar de foto's kijk zie ik dat ik een goede dag had. Zo'n dagen heb ik niet veel. 

Bij de 2e look draag ik geen oogschaduwbasis.




 'Hazelnut' draag ik in de arcadeboog en 'Strawberry bon bon' op het bewegend ooglid.

 



Als mascara draag ik wederom de 'Catrice glam & doll false lash effect mascara' en ook draag ik bij deze look een eyeliner. Dit is de groene eyeliner van Essence uit de 'Wake-up spring collectie' in de kleur 'spring a-ling a-ling'.
 



Uiteindelijk heb ik €45,50 voor het palette betaald. Je kunt het palette dus bij Sephora kopen en volgens mij verzenden sommige Sephora sites ook naar Nederland. Hiervoor betaal je wel invoer kosten en deze zijn ongeveer €13,-.



Ik vind het palette echt prachtig en gebruik het met veel liefde.

Ik heb verschillende nude palettes, maar dit is toch weer een mooie originele aanwinst voor mijn stash.



Hebben jullie producten van het merk Too Faced?

Laat het achter bij de comments ik ben beniewd.



Liefs,

Eline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten