23 juli 2016

Sample Saturday juli 2016 || Elinnee94

Het is weer tijd voor een Sample Saturday.
Een artikel waar ik altijd graag naar uit kijk, want ik kan (meestal) verschillende producten tegelijk beoordelen. 
Veelal zijn dit parfum samples, zo ook vandaag. Ik heb weer drie parfum testertjes uitgekozen om deze voor jullie te reviewen. 


In dit artikel ga ik luxe merken Guerlain, Gucci en Dior beoordelen. 
Lees verder om te zien wat ik van deze verschillende parfums vind.

 

Guerlain - Aqua Allegoria pera Granita 

De verpakking, ooh daar gaat mijn hartje sneller van kloppen en van de prijs waarschijnlijk stilstaan.

Op het plaatje zie je een boeket met daarin ook een citroen en peer verstopt.

De citroen ruik ik wanneer ik er op let wel, de peer herken ik niet direct. In deze geur herken ik meteen de geur van grapefruit en ook doet het me denken aan groene thee. Ik zal de geur omschrijven als zoet en bloemig, maar wel heel vrouwelijk.

Een heerlijke lente/zomer geur. I love it. 

Geurnoten:
Top: citroen, grapefruit, bergamot
Hart: peer, oranjebloesem, schijnhulst (osmanthus), hedoine
Basiswitte musk, ceder, mos


Prijs en verkoop
Dit parfum is o.a verkrijgbaar bij Douglas. Voor een flacon van 75ml betaal je ongeveer €67,22 en voor een flacon van 125ml €92,04
Geen goedkoop parfum, maar ik moet zeggen dat het me reuze meevalt. Dit parfum staat zeker op mijn lijstje, van parfums dat ik aan mijn collectie wil toevoegen.



Gucci – Gucci Guilty


De verpakking is klassiek, goudkleurig en lekker strak.

Persoonlijk kan ik ook gelukkig worden van dit soort strakke verpakkingen.

De geur zelf vind ik niet heel bijzonder. Hij is tijdloos en subtiel.

De sample die ik hiervan heb is er een die je moet schenken, dus het kan ook daaraan liggen dat ik de geur vrij subtiel vind en is het echte parfum in spray sterker.

Zelf vind ik de geur niet zo speciaal.


Geurnoten
Top: mandarijn, roze peper
Hart: perzik, seringen, geranium
Basis: amber, patchouli

Prijs en verkoop
Dit parfum vind je in de parfumerie zoals bijvoorbeeld Douglas en ICI paris. Een flacon van 30ml kost ongeveer €62,55 en voor een flacon van 50ml betaal je ongeveer €78,50. Een flacon van 75ml kost ongeveer €100,-.



Dior - J’adore 


Dit is een sample van Douglas, maar de flacon van J’adore kent iedereen wel denk ik. Het is een druppelvormige flacon met een soort lange goudkleurige hals en daarop een soort bolletje.

Zelf heb ik een aantal jaar terug de namaak gehad, die ze toen der tijd bij Action verkochten Bjoux Doir ofzo.

Dit parfum ruikt heerlijk, volwassen. Anders dan het parum wat ik toen van Action had, deze ruikt wat luxer, maar je ruikt zeker dat die van de Action een dupe was van dit parfum.

Zeker een lekkere geur voor als je een volwassen parfum zoekt, ik zal dit niet aanraden als je bijvoorbeeld nog op de middelbare school zit.

Ik weet ook niet zo goed wat mij bezielde, want als ik mij uit het verleden wat advies mocht geven was het: ”dit parfum past niet bij je leeftijd Eline”.

Geurnoten
Top; mandarijn, meloen, magnolia, perzik, peer, bergamot
Hart; tuberoos, viool, fresia, pruim, orchidee, jasmijn, roos, lelietje-van-dalen
Basis; braam, vanille, musk, ceder

Prijs en verkoop
Dit parfum is te koop bij de parfumerie en de prijs voor een 30ml flacon zou ongeveer €69,- zijn. Voor een flacon van 50ml betaal je ongeveer 95,- , voor een flacon van 100ml ongeveer €135,- en voor 150ml €171,-.



Kende jij een aantal van deze parfums al? en wat is jou mening over deze geuren. 
Zelf ben ik helemaal verzot op de Guerlain geur en denk er sterk aan deze aan te schaffen.
Ik zal het leuk vinden om een reactie van jullie te lezen in de comments, misschien heb jij een van deze geuren wel in huis of er een bijzondere herinnering aan. Ik ben benieuwd. 


Liefs,
Eline  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten