26 juli 2016

First impressions Catrice LE Contourious || Elinnee94



Contouren is meer in de aandacht dan ooit tevoren.
Catrice speelt met hun nieuwe Limited Edition, die vanaf half augustus in de schappen ligt, hier helemaal op in.
De Countourious Limited Edition van Catrice is geïnspireerd op shapen en contouren.
Ben jij benieuwd naar wat deze Limited Edition te bieden heeft en wat mijn eerste indruk is?
Lees dan verder…
Brow shaper
Met dit wenkbrauw-potlood creëer je de perfecte vorm van je wenkbrauw. Door het extra dunne potlood kun je niet alleen je wenkbrauwen invullen, maar ook bijtekenen.  Aan het uiteinde zit ook nog een borsteltje, waarmee je je wenkbrauwen goed door kunt borstelen.
Dit product is in twee kleuren te verkrijgen. C01 PrecEYES Ash en C02 PrecEYES Brown.
De prijs van dit product gaat €1,41 per stuk zijn.
Ik ben erg benieuwd naar hoe dun dit potlood zou zijn. Wie weet zien jullie het tegen die tijd wel op Elinnee94 verschijnen.



Contouring cream palette
Dit duo is een perfecte mix van twee matte, crèmekleurige tinten. Deze kunnen gecombineerd, maar ook apart van elkaar gebruikt worden. 
In dit palette zit ook een spiegeltje, zo kun je het palette gemakkelijk meenemen in je tas of op reis.
Dit palette met de kleur C01 Each & Every Cream gaat een prijs krijgen van €2,35.
Naar dit product ben ik erg benieuwd. Het spiegeltje is voor mij zeker een pluspunt, maar cream producten gebruik ik niet vaak.
Hoe dit product er in de winkel uit gaat zien, zal voor mij beslissend zijn of ik het ook daadwerkelijk zal aanschaffen.

Highlighting stick
Deze highlighter in stickvorm, heeft een parelkleurige glans voor een mooie glow.
C01 Gentle Glow gaat tijdens deze Limited Edition een prijs hebben van €1,88.
Volgens mij was de highlighterstick uit de Oriënt editie van Essence even duur, of misschien wel iets duurder. Dat product gebruik ik eigenlijk vrijwel nooit, dus een (bijna) identiek product lijkt mij overbodig. Ik denk dat ik dit product niet snel zou aanschaffen.



Strobing duo highlighter
Deze poeder bevat licht reflecterende pigmenten en geeft een champagne of rozé-abrikoos kleurige highlights aan je gezicht.
De prijs van C01 Strobing Surpreme gaat €2,35 zijn.
Naar dit product ben ik erg benieuwd. 

Sculpting powder palette
Een 3-in-1 product. Een bronzer, blush en highlighter alle drie bij elkaar.
Zo te zien een palette met koele C01 Pale Perfectionist en een met warme C02 Almond Architect kleuren.
De prijs van dit product zal €2,35.
Dit product vind ik echt fantastisch. Hoe makkelijk is het om niet na te hoeven denken, welke kleuren je met elkaar moet combineren. Dit product ga ik zeker voor jullie testen.



Lip Contour & Colour
Dit product is een 2-in-1 product.
Je kunt het namelijk gebruiken als matte lipliner en om ze in te kleuren. De lipgloss geeft het geheel een glanzende finish.
De kleuren die verkrijgbaar zijn, zullen de namen C01 Nude en C02 Rosewood hebben.
Per stuk betaal je €2,16 voor dit product.
Wat ik mij afvraag is hoe dit product in elkaar zit. Is het gewoon een lipgloss met een stukje potlood in de dop? Dat zou erg jammer zijn, want dan is het potlood zo op.
Toch ben ik wel benieuwd naar hoe deze kleuren er in het echt uit zien.

Contouring brush
Met deze contouring brush kun je niet alleen je bronzer aanbrengen, maar ook je highlighter. Ideaal zo’n 2-in-1 kwast.
Voor deze kwast zul je €2,16 kwijt zijn..
Dit product wil ik graag testen, ik ben erg benieuwd. De vorm van deze kwast spreekt mij opzicht wel aan, maar lijkt me misschien ook wat lastig mee te werken.
 
Vanaf half augustus zal deze Contourious collectie in het Catrice schap liggen bij Trekpleister en Kruidvat filialen.
Ik ben erg benieuwd naar deze producten, misschien nog wel meer benieuwd naar de prijzen.
Dat deze prijzen kloppen lijkt mij sterk, meestal zijn producten van Catrice tussen de €3,- en €5,- .
We zullen het half augustus wel zien. 


Ook ben ik natuurlijk erg benieuwd naar jullie eerste indruk van deze collectie. 
Laat deze dus zeker achter bij de reacties. 

Liefs,
Eline ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten