26 mei 2016

Nooit gereviewd?! - Essence 'Wake up spring!' LE || Elinnee94



In sommige filialen van Kruidvat en Trekpleister zullen ze misschien nog in de schappen liggen, maar toch vallen de producten van de "Wake up spring collectie" van Essence onder het kopje 'nooit gereviewd?!'.
Eigenlijk is dit om de zelfde reden als de Denim Divine collectie van Catrice.
  
De Wake up spring collectie van Essence is een tijdelijke collectie (geweest) voor de lente van 2016.
Je ziet vooral veel pastelkleurtjes in deze collectie, omdat deze natuurlijk helemaal bij de lente passen. 


Volgens Essence zijn de absolute must-haves uit de collectie de blush, blushkwast en het nagellaksetje.

Zelf heb ik voor jullie de blush en eyeliners getest.



Ben jij benieuwd wat ik hiervan vind?

Lees dan verder…

Eyeliner pen



De eyeliner pen heb ik in de kleuren  01 happy First day of spring, een pastel lila paarse kleur. En 03 sping a-ling a-ling, een mintgroene kleur.
In mijn Lentelook konden jullie de paarse eyeliner al zien.
Deze eyeliners kocht ik voor €2,- per stuk.

 De swatches.

Zo op het eerste gezicht komen de kleuren goed over op je huid. Ik vind ze prachtig, voor net die pop of color.

Een foto van de lente-look met '01 happy first day of spring'.
Terwijl ik deze foto's maakte, viel het me op dat de kleur niet super aanwezig over komt. Ik weet niet of ik dit heel erg vind, want zo'n ster ben ik niet met eyeliner. 


Met '03 spring a-ling a-ling'.
Ook de groene eyeliner zie je minimaal zitten. Zelf vind ik dit wel een mooi effect geven. 
Blush - 01 Hello sunshine!
 

De verpakking van deze blush vind ik echt super leuk. 
Aan de binnenkant zit een vakje met spiegel en leuke quote, alleen lijkt het alsof er een kwastje ontbreekt. Hier heb ik helaas geen foto van.




Aan de swatch van deze blush, valt te zien dat de blush erg subtiel is. De blush geeft een lichte peach/koraal kleurige glans af, wanneer ik deze met mijn vinger test.

links draag ik alleen mijn basis, rechts heb ik de blush aangebracht.
Zelf vind ik het subtiele effect van de blush erg mooi. Je moet het niet dragen als je wil dat je blush heel erg opvalt. 

'Hello, sunshine!' is een blush die bij mij heel subtiel zichtbaar is. 
Ik ben niet gewend oranje kleurige blushes te dragen, dus moet ik hier erg aan wennen. 
Oranje staat mij niet, maar doordat deze blush zo subtiel is vind ik hem super draagbaar. 
 
De blush is niet mat, maar echt glanzend is hij ook niet.
Voor deze blush heb ik €3,40 betaald. 

Full face
In deze look draag ik onder anderen de blush en groene eyeliner uit de 'Wake up, Spring' collectie.
Van de lipstick en oogschaduw die ik hier draag, kun je binnenkort nog een review van zien. 
De mascara die ik draag is de Glam & Doll mascara van Catrice.
Van de BB-cream en concealer die ik hier draag staat een review op mijn blog.  

Wat vinden jullie van de 'Wake up, Spring' collectie? 


Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten