17 mei 2016

Catrice Glam & Doll False lashes Mascara || Elinnee94


Een tijdje terug schreef ik een review van de Lash Millionaire Mascara van Miss Sporty.
Deze mascara zou voor een false lash effect moeten zorgen, dat willen we allemaal wel. 
Wat ik een groot nadeel aan deze mascara vond, was dat deze een vrij groot borsteltje had, waardoor ik met mijn kleine wimpers al snel op mijn oog zat. 
Ik zocht verder naar een andere budget false lash effect mascara en kwam uit bij Catrice. Het werd de Glam & Doll mascara in de metallic paarse verpakking.

Ben jij benieuwd wat ik van deze mascara vind? 
Lees dan verder...



De Glam & Doll mascara van Catrice zul je wellicht al kennen. Ze zijn namelijk niet nieuw, maar voorheen heette deze de Glamour Doll mascara
Hiervan heeft Catrice een waterproof (blauwe verpakking) en volume (zwarte verpakking) variant. 
Een tijdje terug heeft Catrice de naam van deze mascara veranderd naar Glam & Doll.
Ook hebben ze een nieuwe variant in het assortiment toegevoegd en dat is deze, de false lash effect, met de metallic paarse huls.


Het gebogen borsteltje is gemaakt van een elastisch soort rubber, genaamd elastomeer. 
Dit zal ervoor moeten zorgen dat het je wimpers perfect zal scheiden.
Catrice zegt zelf over deze mascara het volgende: "Geeft je wimpers een indrukwekkend volume en diep zwarte kleur".

Aan de linkerkant zie je mijn oog zonder mascara en aan de rechterkant heb ik de mascara aangebracht. 

Met dit borsteltje kan ik al een stuk netter werken, dan met die van Miss Sporty. 
Doordat ze het borsteltje gebogen hebben gemaakt en het redelijk korte haartjes heeft, kan ik prima bij alle wimpers komen.
Zelfs mijn onderste wimpers durf ik met deze mascara te doen. 


De Catrice Glam & Doll False lash mascara is een makkelijk te verkrijgen, budget mascara. Hij doet wat hij moet doen, naar mijn mening. 
Zelf houd ik niet van 10 lagen mascara en ben al tevreden met een klein beetje resultaat. 
Bij deze mascara zie ik na één laagje zeker al resultaat en ik gebruik hem met veel liefde.
Een minpunt van deze mascara? Na lang nadenken, moet ik toegeven dat deze mascara één minpunt heeft. Dat is dat deze mascara redelijk snel is uitgedroogd.
Je zult daarom ook echt niet langer dan drie maanden met deze mascara doen, omdat je anders veel klontjes in je mascara hebt. Nu is het natuurlijk ook belangrijk om je mascara met regelmaat te vervangen, dus of het echt een nadeel is weet ik niet. 

Deze mascara is o.a. te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €4,-. 
 
Ik ben in ieder geval fan van deze mascara, maar dat wil niet zeggen dat jullie geen mascara reviews meer kunnen verwachten. 
Ook ben ik erg benieuwd naar de mascara van Essence.


Liefs, 
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten