15 januari 2016

Internetstoring

Als er iets is waar een blogger een hekel aan heeft, is het wel dat internet er uit ligt...

Gisteren zijn ze blijkbaar hier bezig geweest met de schakelkasten in de wijk.  Toen ik terug kwam van mijn werk had ik nergens iets van gemerkt en dus ook gewoon weer internet. Gisteren avond bleek het weer mis te zijn. YouTube kon niet laden en gaf aan dat ik "geen internet" zou hebben. Dat terwijl ik gewoon streepjes had die aangeven dat er een WiFiconnextie is. 
Ik schrijf dit artikel nu via mijn internetbundel op mijn telefoon, om aan te kondigen dat het artikel met video van vandaag later online komt. 
Ik hoop dat ik vanavond wel weer internet heb zodat ik in ieder geval voor volgende week vooruit kan plannen. 


Liefs,
Eline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten