9 augustus 2015

Sample Saturday (of Sunday)

Het is alweer zondag en eigenlijk was de planning om dit artikel vorige week zondag online te hebben. 
Vandaag dus een Sample Sunday. 


Ben jij benieuwd wat mijn mening is over deze testertjes? 
Lees verder...


Cacoa Butter - Ziaja

Door de zomer periode heb ik vrij droge benen. Sommige mensen hebben dit meer in de winter, maar ik in de zomer. Deze cocoa butter is wit van kleur en ruikt naar iets dat me doet denken aan vakantie. Zelf houd ik niet zo erg van chocoladegeur, maar deze is wel te doen. De crème smeert vrij stroef uit, wat ik vrij appart vind voor een product dat geschikt is voor een droge huid.
Ik heb deze crème kunnen vinden op internet voor €6,95.

(Dit product heb ik dus in een keer opgemaakt en hebben jullie dus al in een opgemaakt video kunnen zien.)

Christina Aguilera - Woman


Mijn eerste ingeving toen ik deze sample bij Douglas zag was het volgende. "Wat is het verschil tussen dít en de signature?" De verpakking was anders dus MOEST het wel een ander parfum zijn. 
De signature variant heb ik zelf al een aantal jaar in mijn kast staan en behoort tot een van mijn favorieten. 


Toen ik laatst bij Kruidvat was zag ik dit parfum staan. Ik heb hem niet geroken, maar vind het dus wel apart dat de verpakking zo erg op een ander parfum lijkt. 
Tijd om te testen. 

De geur komt nog niet een beetje in de buurt van de signaure variant, dit had ik wel gedacht doordat de verpakking bijna hetzelfde is. Dit parfum ruikt zoet, bloemig en fruitig. Ik denk dat er iets van perzik of abrikoos in verwerkt zit. 
Na een tijdje wordt het parfum wat zwaarder. 

Geurnoten:
Top: bergamot, lychee, rode peper, peer
Hart: magnolia, honing, vioolblaadjes, roos
Basis: amber, sandelhout, tonkaboon

Ik vind het een lekker parfum. Ik denk dat dit meer een lente/zomer geur is. Mocht ik deze ooit aanschaffen zal dit ook in die periode zijn I guess. Hij is verkrijgbaar vanaf 30ml bij de drogisterij en parfumerie. Je betaalt hiervoor ongeveer €26,- wat ik best aan de prijs vind voor een drogisterij parfum.

YSL - L'Homme

Ik ben dol op mannelijke geurtjes, zo nu en dan zien jullie dus in Sample Saturday (of Sunday)  een mannelijk parfum voorbij komen. 
Dit keer YSL - L'Homme. 
Ik gebruik mijn vader als 2e testpersoon en wij verschillen nogal van smaak. 


YSL is natuurlijk een duur merk, maar ik vind het vaak wel mooi als een man een wat luxer parfum heeft. 
Wanneer ik dit parfum op het kaartje spray ruik ik een heerlijke mannelijke geur. Iets wat fris en toch 'zwoel'. Ergens doet hij me denken aan een aftershave dat papa ooit heeft gehad. Ik ben benieuwd naar zijn mening over dit parfum. 
Beide staan we versteld van de geur en dat is niet op een positieve manier. Dit parfum ruikt op de huid van papa eigenlijk niet. Het enige dat je ruikt is een soort zweetlucht. Jammer.
Het had zo lekker kunnen zijn. 


Geurnoten:
Top:  gember, citroen, bergamot
Hart: peper, kruiden, basilicum, vioolblaadjes 
Basis: tonkaboon, vetiver, ceder

Voor een flacon van 40ml betaal je bij de parfumerie €48,-.

Liefs, 
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten