25 juli 2015

Sample Saturday ♥ 2 douglas samples

Vandaag een iets wat ongewone Sample Saturday. Ik heb namelijk 2 samples van Douglas. Denk dat ze gewoon geen samples op voorraad hadden ofzo toen ik deze kreeg. Geen idee trouwens wanneer dat was. 
Het gaat om Michel Kors - Sexy Amber (edp) en Givenchy - ange ou demon le secret elixir.


Kijk verder...


Michael Kors - Sexy Amber:


Ik heb ooit eerder een geur van Michael Kors getest als ik me niet vergis.
Dit is Sexy Amber en ik moet eerlijk toegeven dat vele geuren waar ik dol op ben, Amber als basisnoot hebben.
In het flesje doet me dit een beetje aan kokos denken (of zonnebrand ofzo), opsprayen dus.
*spray spray*
OMG, ik durf bijna niet te zeggen hoe dol ik ben op deze geur. Het is een beetje een houtachtige geur met iets fris erdoor. I Like !!! 

Geurnoten:
Amber, witte bloemen & Sandelhout

Dit parfum is te koop bij Douglas vanaf 30 ml voor €52.-


Givenchy - ange ou demon le secret elixir:


Zelf heb ik een geur uit de ange ou demon lijn. Namelijk de Eau de Toilette
Meteen wanneer ik dit parfum ruik, ruik ik herkenning maar ook weer niet. 
Lastig uit te leggen. 
Dit is een zwaardere geur, terwijl mijn EDT echt heerlijk fris en luchtig is. 

Geurnoten:
Top: neroli, citroen, thee
Hart: oranje bloesem, jasmijn, plumeria
Basis: ceder, vanille, musk, patchouli

Voor dit elixer betaal je bij de parfumerie rond de €60,- voor en flacon van 30ml.

Wat is jou favoriete geurnoot?

Liefs, 
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten