1 juni 2015

YSL Rouge volupté shine 28

Al een tijdje staat een lipstick van Yves Saint Laurent op mijn wishlist. Laatst had ik in een weekend niet echt plannen en besloot naar Eindhoven te gaan. Ik had nog een cadeaukaart van de ICI Paris XL liggen en wist niet hoeveel daarop stond. 
Aangekomen bij de ICI Paris wist ik het zeker. Mijn missie is een luxe lipstick.

Lees verder...


Mijn missie was eigenlijk een nude lipstick met roze ondertoon. De verkoopster wees me op verschillende lipsticks van Dior en ik besloot ook even bij Chanel te kijken. Nadat ik verschillende lipsticks in mijn hand had gehad en niet meer wist welke nou "die mooie" was (ik had zo'n 35 swatches op mijn hand), besloot ik toch maar even bij YSL te kijken. 

Al vrij snel vroeg ik me af waarom 2 lipsticks aan de andere kant stonden, niet bij de andere lipsticks. Ik besloot toch maar eens de kleur te bekijken en was meteen verkocht door deze lipstick.


De lipsticks bleken uit een limeted edition te komen voor deze lente en zomer. 

Een verkoopster bracht hem aan bij mij en ik moet zeggen dat ik een aangenaam gevoel kreeg van de geur die deze lipstick heeft. Het is vrij citrus achtig en uniek. Ik ben dol op een geurtje in lipsticks.
Ook brengt deze lipstick erg zacht aan en heeft een vrij heldere pigmentatie. 


De formule van de lipstick is zacht, iets wat ik altijd wel waardeer in een lipstick. Mijn lippen zijn namelijk van zichzelf al vrij kapot. 


Zoals je kunt zien is het geen nude kleur geworden. Deze ontzettend mooie fuchsia kleur is echt een prachtige lente/zomer kleur. Hij kan net voor die 'pop of color' zorgen. 
Zelf zou ik hem niet snel meenemen in mijn tas, omdat het daarvoor een te kostbaar pareltje is. Wel draag ik deze lipstick met veel liefde, hoewel ik dan natuurlijk niet een hele dag weg zou moeten en veel moet eten en drinken.


De originele prijs van de YSL  Rouge volupté lipsticks ligt tussen de €31,- en €35,-. Ik vond het leuk om eindelijk eens een droom in vervulling te laten komen met een cadeaubon. 
Zonder cadeaubon had ik deze lipstick waarschijnlijk nooit gekocht, gewoon omdat ik het te duur vind. Een lipstick heeft niet het eeuwige leven en de lipsticks van MAC zijn al aardig aan de prijzige kant.

Wil je ooit een YSL lipstick kopen, dan raad ik je zeker aan om de verkoper te vragen deze bij je aan te brengen. Zeker bij de wat duurdere merken is een miskoop echt erge zonde. 
Als je een lipstick bij de drogist koopt voor €3,- en de kleur staat je niet zo mooi, prima. Maar wanneer dit bij een duurdere lipstick gebeurd is het echt zonde.

Ik hoop in de zomer veel gebruik te kunnen maken van mijn geliefde 'nummertje 28'. Tijdens het reseach  doen naar de naam kwam ik er ook achter dat dit een Rouge volupté shine lipstick is. De naam van deze lipstick is 'rose intime' is. Jammer dat dit niet op de verpakking staat. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten