25 juni 2015

My life in 20 questions tag ♥ Life Talk Togheter op Elinnnee94 ♥

Hey Hallo,
Lieve lezers van Elinnee94

Ik ben Nienke Vermeulen, ik ben 16 jaar oud en kom uit een klein dorpje in het zuiden van Nederland. Ik heb een blog net zoals Eline en wij zijn een samenwerking aangegaan. Ik zal binnenkort op de blog van Eline een blogpost maken en zij op die van mij. Daarom leek het ons leuk om een tag te doen, zodat jullie mij wat beter leren kennen. Ik heb samen met Eline twintig vragen uitgekozen om te beantwoorden. Benieuwd? Lees dan snel verder!


Wat is je favoriete kleur?
Mijn favoriete kleur is petrol, het is een beetje een mix van blauw en groen en het is de hoofdkleur in mijn kamer. Ik vind het al een paar jaar een superleuke kleur en op het moment is deze ook nog eens heel erg trendy in het interieur, maar ook in kleding.
                    
Wat is je favoriete nummer?
Ik heb niet echt een favoriet nummer, maar als ik er dan een moet kiezen, dan is het zeven. Maar ik heb niet zo veel met getallen.

Wat is je droombaan?
Lastige vraag, de opleiding die ik wil gaan volgen is Sociaal Pedagogisch Hulpverlener, maar ik zou ook graag verder willen gaan met schrijven op mijn blog en video's maken op youtube. Het is een grote hobby van mij en ik hoop dat ik dit dus ook altijd naast mijn baan kan blijven doen. Ik denk dat elk meisje dat van schrijven houd, er wel van droomt om een groot kantoor te hebben met een vette zithoek waar je potentiële redactiemedewerkers kunt spreken. Ja ook ik droom daarvan, maar hé ik ben pas 16. Ik heb nog wel even de tijd om te dromen en na te denken over wat ik wil. Ik zie wel wie en wat er op mijn pad komt.


Waar zie je jezelf wonen, als je op jezelf woont?
Voorlopig blijf ik nog lekker bij mijn ouders, ook als ik straks klaar ben op de middelbare school wil ik nog thuis blijven. Ik ga mezelf niet in een kleine kamer in de stad wurmen (ik houd niet zo van de stad, door de drukte) als ik ook lekker thuis kan wonen. Nee, ik wil pas op mezelf als ik het perfecte huis in de perfecte plaats heb gevonden en ik genoeg ruimte heb om een eigen badkamer te hebben en het mooi kan inrichten. Ik ben gewoon iemand die streeft naar perfectie en ik ga daar dan ook voor. Maar daarvoor moet je wel sparen en geduld hebben.

Wat is je favoriete manier van reizen?
Op de fiets! Ik zal je eerlijk vertellen, ik heb nog nooit gevlogen. Natuurlijk kun je met langere afstanden de auto of de bus wel gebruiken, maar als het gewoon kan ga ik het liefste met de fiets. Ik reis ook bijna nooit met het openbaar vervoer, alleen als ik op vakantie ben of naar de stad wil. Ik heb alles in de buurt.


Wat doe je in je vrije tijd?
Het liefste ben ik elk uurtje van de dag bezig met mijn blog en youtube. Op de gekste momenten ben ik bezig met het bedenken van ideeën. Wist je trouwens dat ik de beste ideeën altijd onder de douche krijg? Heel vervelend want juist dan kun je niets opschrijven! Verder ben ik dol op het kijken van reality shows en programma's als 'Levenslang met dwang', 'So you think you can dance?', 'Shopping Queens VIPS' en 'The voice kids'. Ook vind ik het leuk om te tekenen, al doe ik dit niet vaak. Vaak schrijf ik ook verhalen voor mezelf, gewoon recht uit het hart zonder er over na te denken, dat is heel belangrijk voor me.

Wat is je favoriete kledingwinkel?
Eerlijk, ik heb niet zoveel met kleding. Natuurlijk wil ik er leuk uitzien, maar ik koop gewoon kleding die ik leuk vind, of dat nou een trend is of niet. Het maakt dan dus ook niet zoveel uit welke winkels dat zijn, maar favorieten zijn H&M, New Look, New Yorker, Zara, Mango en Vero Moda. Ik shop eigenlijk nooit online, ik ben klein en daarom moet ik een broek gewoon passen om te kijken of die niet te lang is, voor een paar t-shirtjes ben ik ook best kritisch. Ik vind het gewoon fijner om het aan te zien.

Van wie zou je een concert willen zien?
Ilse de Lange, hoewel Ilse de laatste twee jaar niet heel positief in het nieuws is geweest (het gedoe met de Common Linnets) was ik al ver voor die tijd fan van haar muziek. Ik ben dol op de stijl van de muziek en vind de teksten van de nummers stuk voor stuk prachtig. Ook de stem van Ilse vind ik geweldig en het lijkt mij dus echt geen straf om dat eens live te zien.

Wat is je favoriete thee smaak?
In tegenstelling tot veel mensen ben ik niet zo gek op thee, maar ik probeer het wel vaker te drinken en een van mijn favoriete smaken is brandnetel en citroengras van Zonnatura. Heerlijk en gezond!

Verzamel je iets?
Ja, ik verzamel al heel lang suikerzakjes. Momenteel ben ik er niet zo veel meer mee bezig, maar ik heb er wel een boel. Geen idee waarom. Volgens mensen in mijn omgeving verzamel ik kleding, nagellak, make-up, sieraden en notitieboekjes. Daar sluit ik me deels bij aan. Ik vind dat ik in vergelijking met andere bloggers een bescheiden collectie aan spullen heb, maar voor anderen die de helft of minder hebben is dat natuurlijk best wel veel.
                                             
Zonder wat kan je niet slapen?
Een bed? Dat is eigenlijk het enige.

Wat zou je met 1 miljoen doen?
Wow, ik zou mijn hele familie trakteren op een lekker avondje uit eten. Dan zou ik met vriendinnen gaan shoppen in de stad en hun trakteren op kleding. En als ik dan nog wat over heb zou ik een nieuwe auto kopen voor als ik straks mijn rijbewijs heb.

Wat is je favoriete make-up merk?
Mag ik maar één merk kiezen? Want dat kan ik niet! EssenceHEMARimmelLondenCatrice, goed hé?
                                          
Wat is je Favoriete snack?
Kaas, zo lekker!

Wat is je favoriete seizoen?
De winter, want dan ben ik jarig, is het kerst, sinterklaas en oud & nieuw. Ik ben gek op de gezelligheid van deze maanden en vind het heerlijk om lekker binnen te zitten, sneeuwballen te gooien en tomatensoep te drinken bij de kachel. Ik vind het echt de gezelligste periode van het jaar.

Slaap je met de deur open of dicht?
Met de deur dicht, ondanks dat mijn broertje een jaar jonger is dan ik ben ik vaak degene die als eerste in bed ligt van ons allemaal. Omdat iedereen dan nog lekker heen en weer gaat lopen, praten en zingen en mijn kamer naast de badkamer zit, is de deur dicht toch de beste optie.

Waarom ben je begonnen met bloggen ?
Ik ontdekte het fenomeen 'bloggen' al toen ik een jaar of elf was, ik volgde toen www.femmenistas.com en veracamilla.nl . Twee toffe meiden waarvan ik hun blogs nog steeds dagelijks volg. Na een jaar begon het te kriebelen, ik was twaalf en wilde ook een blog. Ik zocht op internet naar websites waarmee je een gratis blog kon aanmaken en kwam op 'blogger ' terecht. Zo heb ik ongeveer een jaar de blog 'Trucco ela cura' gehad. Ik plaatste af en toe een artikeltje met foto's van hele slechte kwaliteit en met achteraf gezien best wel lelijke make-up. Maar ik vond het leuk om te doen dus dan was het goed, mijn ouders wisten hier niks van, omdat ik wist dat ze het niks zouden vinden. Jezelf op internet zetten, best wel eng allemaal. Toen ik naar de middelbare school ging verwijderde ik mijn blog, ik had er geen tijd voor en geen zin meer in. Na ongeveer een jaar begon het weer behoorlijk te kriebelen en koos ik ervoor om weer via 'blogger' een blog aan te maken, 'Me put it together'. Ik plaatste af en toe een artikeltje en vond het best leuk om te doen. Maar na een paar maanden zorgde school er weer voor dat ik stopte, ik had er geen tijd meer voor en eigenlijk ook niet meer zo'n zin in. Ik was toen een jaar of 13 geloof ik. Een tijd lang had ik geen blog, het was ontzettend wennen en vooral in het begin heel erg leeg. In december 2013 in de kerstvakantie had ik de tijd om na te denken, ik miste het bloggen en kwam erachter dat ik misschien wat meer moest doorzetten, als je het een beetje druk hebt is dat geen excuus om iets op te geven wat je heel erg graag doet. De hele vakantie heb ik gewerkt aan het concept 'Life Talk Together', van het bedenken van artikelen tot aan de layout van mijn blog. Op 4 februari 2014 kwam het voorstel artikel online, en dat was het begin van mijn blog. In mei 2014 besloot ik ook video's te gaan maken voor op youtube, dat had ik namelijk al duizend keer gedaan, maar dan plaatste ik de video's niet.  Ik heb niet veel lezers en kijkers, maar ik ben blij met de mensen die er zijn en ben er heilig van overtuigd dat iets altijd moet groeien. Door mijn best te doen het allemaal zo professioneel mogelijk aan te pakken, hoop ik dat ik blijf groeien. Zo, dat was even het verhaal achter mijn blog, haha!
  
Heb jij je geabonneerd op een magazine?
Nee, ik ben wel een paar jaar geabonneerd geweest op de Cosmogirl, maar ik merkte dat ik het blad toch niet meer elke maand las omdat ik daar gewoon geen tijd voor had. Wel vind ik het nog steeds een leuk blad en koop ik m regelmatig gewoon los.

Wat deed je om 12uur vannacht?
Ik lag lekker te slapen, ik heb veel slaap nodig en lig doordeweeks keurig om half elf in mijn bedje. Slapen, daar word je mooi van!

Wat is je favoriete parfum ?
Christina Aguilera - Red Sin, een heerlijk warm, zwoel maar toch ook fris parfum dat er voor zorgt dat ik me helemaal goed voel. Echt heel lekker!

Dit waren dan alweer alle vragen, ik hoop dat je me nu een beetje beter hebt leren kennen en dat je misschien wel een kijkje neemt op mijn blog: lifetalktogether.blogspot.nl .

Heel veel liefs,
-xxx-

Nienke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten