11 juni 2015

Essence ¡Arriba! First impressions

Arriba arriba!! Vanaf half juli t/m half augustus 2015 zal in de Essence schappen van Kruidvat en Trekpeister de ¡Arriba! collectie liggen. De vrolijke op Mexico geïnspireerde collectie is geïnspireerd op de kleurrijke Mexicaanse bloesems en kledingstijl.
Ben jij benieuwd wat voor producten er in deze collectie zitten?
Kijk dan verder...


Deze multicolour blush doet me een beetje denken aan die uit de MTV-collectie. Dit keer is het geen roze met paars, maar een heerlijke oranjetint. Kleur 01 baila, baila gaat €3,- kosten.

Mijn eerste indruk van deze blush is, dat ik er erg benieuwd naar ben. Ik ben benieuwd hoe fel de oranje kleur overkomt. Oranje staat mij niet zo, maar als deze niet zo sterk aanwezig is wil ik hem graag testen.

Erg leuk aan deze collectie vind ik deze mooie waaier. Vroeger spaarde ik 
(Spaanse-)waaiers, helaas is de collectie gesneuveld en/of verloren. Een waaier is een must voor op warme dagen en deze 01 festival of colours gaat €3,- zijn.
Als eerst ben ik erg benieuwd hoe groot deze waaier zal zijn. Ik denk dat dit zeker wel op mijn wish-list van de collectie komt te staan. Maar hoe ga ik hier een review over schrijven? 

Het patroontje in deze oogschaduw is hetzelfde als dat de blush heeft. Ik ben erg onder de indruk van deze mooie mono's. Kleur 01 la vida loca spreekt mij het meest aan. Ook kleur 02 macarna mint vind ik erg tof. Deze oogschaduw mono's kostten €2,- per stuk.

Ik ben erg benieuwd hoe de aquatint er in real life uit ziet. Nijgt hij meer naar het blauw of toch het groen?


De op castagnetten geïnspireerde hair chalk is voor een lekker zomers kleurtje in je haar. De bedoeling is een pluk haar tussen de castagnetten te plaatsen, hem dicht te knijpen en zo langs je haar af te gaan. De roze 01 hola guapa en mintkleurige 02 macarena mint zijn per stuk €4,-.
Van dit product wordt ik niet warm of koud. Ik vind het schattig dat ze de castagnette-vorm hebben, maar verder het product zelf is niet aan mij besteed. 

De lipgloss uit deze collectie geeft een onweerstaanbare glans en een subtiele kleur aan de lippen. Ook bevatten deze lipglosses een fruitige geur, waarmee de zomerse stemming meteen aanwezig is. 01 hola guapa en 02 red corazón zijn de kleuren die in deze collectie uitkomen voor €1,90 per stuk. 
De laatste tijd ben ik erg into de lipproducten. De verpakking spreekt me erg aan. Niet zo zeer dat het in een tube zit, maar vooral de print en kleurtjes vind ik erg leuk. Ik ben erg benieuwd naar of deze lipgloss plakt, hoe de kleur is en vooral wat voor geur er aan zit. Van dit product kunnen jullie dus zeker een review verwachten. 

De nagellak uit deze collectie zijn wel heel speciaal. In deze collectie zitten namelijk 2 matte nagellakjes en 2 metalic lakjes. De matte kleurtjes zijn 01 hola guapa en 02 macarena mint, de metalic lakjes zijn 03 red corazón en 04 la vida loca. Voor €1,90 per stuk zijn deze lakjes vanaf half juli te koop.
Had ik al vermeld dat ik de namen uit deze collectie super tof vind. Ik ben erg benieuwd naar de matte lakjes, maar ook de metalic lakjes lijken me speciaal. Ik ben benieuw hoe de kleuren er in de flesjes uit zien wanneer ze in de winkels liggen. 

Naast de 'gewone' lakjes, komt Essence deze collectie ook met 2 glitter coats uit. Deze top coat zorgt voor zomerse, vrolijke glitters. Ze laten je nagels shine en glitteren voor een extra feestelijk effect. De lakjes komen uit in de kleuren 01 chica bonita en 02 festival of colours en gaan €2,- kostten.


Normaal gesproken ben ik niet zo van de glitters maar naar deze lakjes ben ik erg benieuwd. Zeker de kleuren uit 02 festival of colours geven mij een erg zomers gevoel.

Naar welk product ben jij het meest benieuwd?
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥

1 opmerking:

  1. Leuke items! Ik ben vooral benieuwd naar de waaier, deze heb ik dus ook nodig in de zomer hehe. Ik hoop dat die een normale lengte/breedte heeft.

    www.mayaraesther.nl

    BeantwoordenVerwijderen