22 juni 2015

Coolcos longlasting mat lipstick 02

In mijn Beautybox unboxing, hebben jullie de Coolcos lipstick kunnen zien. 
Vandaag review ik dit product en laat ik wat swatches zien. 

Lees verder...



Deze lipstick van het Deense merk 'Coolcos', is een lipstick uit de matte lijn. Zelf houd ik wel van matte lipsticks. Persoonlijk vind ik dat iedereen een echte rood in zijn collectie moet hebben. 

De verpakking vind ik echt prachtig, wel vind ik het jammer dat het zo'n gedoe was de lipstick uit het doosje te halen. Verder vind ik het leuk dat de lipstickhuls mat is en er een soort kijkvenster zit, zodat je meteen de kleur kan zien.  


Was het liefde op de eerste swatch? Misschien... Helaas wel een kleine teleurstellende liefde. Op de swatch ziet hij meer frambooskleurig uit, hoewel hij in werkelijkheid toch echt rood is.

De lipstick brengt gemakkelijk aan, Niet heel zacht en romig, maar ook niet stroef.
De geur van deze lipstick is niet fantastisch, maar ook niet sterk aanwezig. 


Is dit een echte matte lipstick? Ik weet het niet, ik zou niet direct zeggen van wel of van niet. 
Wat vinden jullie?
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten