8 juni 2015

Bombshell M.A.C ♥

Ik ben dol op de lipsticks van MAC. Ik kijk de laatste tijd veel naar verschillende lipsticks van MAC en heb een redelijk lange wish-list gemaakt. Laatst was ik op zoek naar nog een frost-finish lipstick. Over de frost lipstick heb ik meer verteld in mijn review van Fabby

De lipstick die ik dit keer heb aangeschaft is Bombshell
Lees snel verder...



Bombshell is net als Fabby een frost-finish lipstick met goude glans. Bombshell is roze van kleur en door de gouden shimmer nijgt hij naar het koraal. 


Wat ik zo mooi vind aan de frost-finish is dat deze een look net wat eleganter maakt, mits je de goede kleur hebt.
Ik heb al best wat roze lipsticks van MAC, maar deze onderscheid zich van de rest. Wanneer ik niet goed weet wat voor lipstick ik moet dragen bij een outfit en of gelegenheid pak ik snel de frost of lustre lipsticks. De meningen over de frost-fisish zijn verdeeld. Veel mensen houden toch niet van de soort waas die erover zit, dus ik raad je aan altijd eerst even de lipstick in het echt te zien en swatchen.


Zoals je kunt zien, ziet de lipstick er op mijn lippen een stuk meer koraal achtig uit. Het is een erg draagbare en subtiele kleur. De lipstick brengt zacht aan op de lippen, maar dat vind ik bij de lipsticks van MAC over het algemeen al. 


Ik vind deze kleur erg tof voor de zomer en lente. Ik denk dat deze lipstick bij iedere huidskleur mooi zal staan. 
De lipsticks van MAC kostten €19,- en zijn te koop bij de MAC counter in sommige Bijenkorf en/of Douglas filialen. Ook zijn ze natuurlijk te koop bij de MAC-store en online. 

Wat vinden jullie van deze lipstick?  
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten