14 mei 2015

#secretparty ♥ Essence First impressions

Essence komt deze zomer met een speciale Limeted Edition. #secret party is namelijk helemaal geinspireerd op een zwembad feestje. Lichte texturen en vrolijke, Caribische kleuren zorgen voor een zomerse vibe.
Ben jij benieuwd naar deze collectie? Kijk dan snel verder...



Deze Blush laat je wangen een zomerse blos geven. De kleur 01 pink up your life zal €3,- gaan kosten.
Voor €2,40 laat jij jou lippen mooier uitkomen met deze lipgloss.

Volgens Essence zelf is deze bodyspray in 01 splish splash een echte must-have uit de collectie. Haha, de naam van dit product doet me denken aan een liedje dat ik in Portugal op de radio heb gehoord. De prijs van dit product zal €3,- gaan zijn. 

In de zomer wil je natuurlijk een mooie bronze, sunkissed-look. Deze prijs van deze bronzing powder in 01 glow of my life wordt €3,60.


De oogschaduw die in deze collectie zit, geeft je een ogen een mooie glans. Ga jij voor warm bruin (01 glow of my life) of liever koel mint (02 swimming pool to go) ? De prijs van deze oogschaduw is €1,90.

Volgens Essence is een andere must have deze Kabuki brush. De naam van deze kwast gaat ook 01 brush-tastic zijn. De prijs van deze kwast €4,60.

Vrolijk zomerse nagellakjes. Voor €2,- heb je al een van deze leuke lakjes.

Hoe vaak komt het wel niet voor, dat je op een feestje bent en denkt: "welk glas was ook al weer van mij?" Vaak genoeg om deze drink markers te ontwikkelen. Deze silicone, zelfklevende stikkers laten je glas opvallen. Voor €2,- heb je deze 6 stikkers met naam 01 don't drink and dive.


Om de zomercollectie compleet te maken, zit er ook een cosmetic bag in deze collectie. Dit transparante make-up tasje heeft een neon roze rits. 01 My friend has a swimming pool gaat  €2,60 kosten. 
Vanaf half juni t/m half juli ligt deze collectie in de Essence schappen bij Kruidvat en Trekpleister. Producten waar mijn hartje sneller van gaat kloppen zijn de blush en bronzer. Ook ben ik erg benieuwd naar de Kabuki brush en oogschaduw. Net als over de Cinderella Limeted Edition kunnen jullie ook een review verwachten van deze collectie. 

Naar welk product ben jij nieuwsgierig?
Laat het achter in de comments.

Liefs, 
Eline ♥


1 opmerking:

  1. Die drink markers zien er nog best wel leuk uit. Ook al weet ik wel welk glas van mij is. Ik drink vaak uit mijn mason jar namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen