18 mei 2015

MAC Wash & Dry ♥ Crème d' Nude & Steam Heat

Al een tijdje is de Wash & Dry limeted edition van MAC te koop. Op de site van MAC, zag i dat deze collectie al uitverkocht was. Althans, de lipsticks waar ik erg benieuwd naar was. Ik besloot voordat ik woensdag moest werken, even langs de Douglas te gaan om deze collectie te spotten. 
Vandaag review ik twee lipsticks uit deze collectie die ik daar kocht.
Kijk verder...


Voordat ik begin met de review wil ik even die lieve MAC-artist bij Douglas bedanken. De reden dat ik vaak de lipsticks op internet bestel is dat ik soms een uur bij het schap sta, zelf niemand aan durf te spreken, maar de lipstick (of oogschaduw) wel graag wil hebben. Deze lieve vrouw vroeg al snel :"Kan ik u helpen?"
Soms denk ik, wanneer ik een uur bij een schap sta, met al voor de 50e keer hetzelfde product in mijn hand "wat wil je nou?, hoe oud denk je dat ik ben?" Maar deze lieve vrouw, zag gelukkig wel dat ik graag geholpen wil worden.  
Nou fijn, dit wou ik gewoon even delen "bedankt lieve medewerker!"

 Nu over naar de lipsticks, ik kocht 2 kleuren. Steam heat (Statin) en Crème d' nude (cremesheen).

Even stilstaand bij deze prachtige zomerse verpakking. Het doet me ergens een beetje denken aan Brazilië en Hawaï, wat eigenlijk voor mij symbool staat voor de zomer.


Crème d' nude (cremesheen) zit ook in de vaste collectie van MAC, maar ik vond het nodig om er €2,- extra voor te betalen. Dit mede door de super leuke verpakking. De cremesheen lipsticks zijn (zoals de naam al doet vermoeden) erg romig. Dit is een mooie nude-roze kleur waar ik zelf wel mee moet leren werken. Ik ben zo'n romige lipsticks niet gewend, hoewel ik shy girl (wat ook een cremesheen finish is) ook in mijn collectie heb. 


Steam heat (satin) is een rode lipstick. Fun fackt; ik kwam er dus achter dat er een liedje is, dat Steam heat heet. Deze is hier te bekijken op YouTube, het is echt super oud maar ik houd er wel van. Ook van de satin finish lipsticks had ik er al een in mijn collecite, namelijk Cyber. Een erg donkere paarse, bijna zwarte kleur. Deze blijft absoluut niet mooi op mijn lippen zitten. 

Crème d' nude.
Zoals eerder al vermeld, ben ik met deze lipstick nog een beetje aan het experimenteren.

 Steam heat
Deze intens rode lipstick heeft mij alles doen verbazen. Ik was bang dat hij te oranje zou ogen, maar dat viel reuze mee. Ook had ik door Cyber al een vooroordeel over de satin lipsticks, maar dat zal dan aan Cyber gelegen hebben. Deze blijft echt prachtig op mijn lippen zitten. Ik vind de glans die over Steam heat zit echt prachtig. Een rode lipstick maakt een look altijd net iets vrouwelijker. 

Deze limeted edition lipsticks kostten €21,-, een gewone lipstick van MAC kost €19,-.

Wat vinden jullie van deze lipsticks?
Laat het achter bij de comments.

Liefs,
Eline ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten