25 mei 2015

M.A.C Fabby ♥

Ondertussen is mijn M.A.C-collectie zich steeds meer aan het uitbreiden. Met name de lipsticks zijn favoriet bij mij. Ik ben over het algemeen de laatste maanden steeds meer fan van lipsticks.

Vandaag laat ik jullie een lipstick zien die ik nu ongeveer een maandje in mijn collectie heb en dus uitgebreid heb kunnen testen.

Kijk verder en lees meer over Fabby!

Fabby is een lipstick met een frost-finish. Dit wil zeggen dat er een soort shimmer doorheen zit, die een soort van bevroren laagje creëert.


Op het eerste gezicht lijkt deze lipstick een beetje oudroze/bruin, maar je ziet ook wel goed de gouden gloed die over deze lipstick zit. 


Wanneer ik op mijn hand deze lipstick swatch, merk ik dat het erg lastig is de swatch goed op foto te zetten. Door de frost-finish is deze lipstick in ieder licht anders. De ene keer neigt hij wat meer naar het roze, dan wat meer naar het bruine en de andere keer zelfs een beetje naar het paarse. 


Ook op mijn lippen vind ik het lastig deze kleur te beschrijven. Het is een nude-kleur, maar ook weer niet. Bij nude verwachten we een soort 'my lips but better'-kleur en toch is Fabby een uitblinker. Fabby valt op, maar op een natuurlijke manier. 


Fabby is draagbaar voor zowel overdag als 's avonds. Voor een avondje uit of gewoon voor naar het werk. Fabby is naar mijn mening een mooie, draagbare, oudroze kleur met een gouden gloed.

Ik zou Fabby aanraden voor iemand die de lippen op wil vallen, maar niet graag met een knalkleur rond wil lopen. 


Wat vinden jullie van deze lipstick?
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥

1 opmerking: