6 april 2015

Swatch ♥ Nails INC - Regents Place

In mijn beautybox van maart kreeg ik dit nagellakje van Nails INC. Een mooi lente kleurtje waar ik vandaag een review over schrijf.
Kijk verder...



Regents palace is een lavendel blauw kleurtje. Het heeft een gel-look finish. In de flacon zit 8ml, dat is vrij normaal voor een nagellak. 
Op deze foto's ziet hij er paarser uit, een beetje lila/lavendel. In het echt is het meer blauw.
De nagellak blijft er lang opzitten, ongeveer een week.
De droogtijd is minder gunstig. Het duurt aardig lang voordat deze lak droog is, wat nagellak ben ik altijd al ongeduldig met het drogen van mijn nagels. 

Op de site van Nails Inc heb ik deze lakjes voor £15,-

Wat vind jij van deze lak?
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten