2 april 2015

Rimmel Mascara's ♥ Worder'full lash (met Argan Oil) & ScandalEyes Rockin' Curves

Mascara, je hebt zo veel verschillende soorten. Vandaag laat ik 2 Rimmel mascara's zien. Namelijk de ScandalEyes Rockin'Curves en Worder'full (met argan olie). 
 Kijk verder...

Het is nu 23:34 uur, woensdag avond en ik kom erachter dat ik helemaal geen foto's heb gemaakt met de mascara op. Sorry daarvoor.

Laatst kocht ik bij een 1+1 actie van Rimmel, bij Kruidvat deze twee mascara's. Beiden stonden al een tijdje op mijn lijstje en tijdens zo'n 1+1 actie sla ik mijn slag.

Zoals ik gisteren al in mijn Opgemaakt-video heb gezegd, ik heb een zwak voor alles waar 'Rock' op staat. Zo ook deze mascara. Het slangen printje en het aparte borsteltje hadden mij nog nieuwsgieriger gemaakt.


Het borsteltje is een beetje vreemd, een soort slangetje, maar hiermee kun je wel een mooie krul in je wimpers maken. Ook voor de onder wimpers is hij geschikt, dat zou je niet zeggen met zo'n dik borsteltje. Zoals je ziet is het een soort kegeltje, aan het uiteinde is hij smaller dan aan de kant van het stokje. Nergens is hij helemaal recht, er zit bij het puntje ook een klein bochtje. perfect voor je onder wimpers. De haartjes zitten gedraaid om het borsteltje, wat je overigens niet kunt zien op de foto.
De verpakking voelt raar, het slangen/krokodillen patroon is namelijk een reliëf. Ik hou ervan, maar dat is persoonlijk én dat voegt natuurlijk helemaal niets toe aan het resultaat van de mascara.
Het eindresultaat van deze mascara; hij maakt mijn wimpers goed zichtbaar, geeft ze een mooie krul en is erg fijn in gebruik. Als ik het een cijfer zou moeten geven is dat een 8,5! (Met pluspunten voor de verpakking meegerekend een 9.)
Voor deze mascara betaal je €13,50.

De 'Wonder'full Lash mascara', is een mascara met Argan olie. Wat ik erg leuk vind is dat ze deze kleuren ook in de verpakking terug laten komen. Argan olie is natuurlijk hartstikke populair nu, maar in een mascara heb ik nog nooit gezien. 
Het borsteltje ziet er vrij simpel uit, maar het heeft een soort gek samengeperst stukje bij het midden. De haartjes zijn kort en redelijk ver uit elkaar. Dit vind ik fijn voor de onder wimpers, omdat het dan je wimpers goed separeert. Voor boven vind ik dit niet zo praktisch, omdat je dan al snel een spinnen-poten effect krijgt. Wanneer ik deze mascara op mijn boven wimpers gebruik, heb ik wel een aantal laagjes nodig voordat ik effect zie. Dat vind ik erg jammer.
Voor deze mascara betaal je €14,-. 
Mijn eindoordeel: Een fijne mascara voor de onder wimpers, niet de fijnste maar toch een dikke 7 waard. Leuk dat er Argan olie in zit, maar ik merk er niets van. 

Heb jij ervaring met de Rimmel mascara's?
Zo ja, wat is jou favoriet?
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten