27 april 2015

P2 pure color lipstick ♥ 105 Bondi beach

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een SWAP heb gedaan. Deze lipstick had ik van Seda gekregen en nog helemaal niet gereviewd.
Vandaag dan eindelijk een revieuw over deze lipstick van P2.
Kijk verder...




Deze lipstick is echt barbie roze. In de lipstick zit het P2 merkje, wat ik echt super leuk vind.


Wow, wat een pigmentatie. Bondi Beach voelt creamy aan, maar is toch super gepigmenteerd. Hij droogt mijn lippen zeker niet uit en blijft ook redelijk lang zitten.


Zelf breng ik een aantal laagjes aan, want ik hou wel van een heftigere lipkleur. Zeker bij zo'n barbie roze kleur.

Ben je een keer in Duitsland, dan raad ik je zeker aan om bij de DM een lipstick uit de 'Pure color'-lijn te kopen. Deze lipstick is namelijk maar €1,95 !

Heb jij al ooit een lipstick van P2 geprobeerd?
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten