30 april 2015

James Bond parfum 007 for women ♥

De geuren van James Bond zijn voor mannen al een tijdje op de markt, maar toen de vrouwen versie (waar ik stiekem vanaf het begin al op zit te wachten) werd gelanceerd, kon ik niet wachten om deze aan te schaffen. 
Vandaag review ik dit parfum.

Lees verder...

Laat ik beginnen bij de verpakking, want ja daar heb ik nogsteeds een ontzettende zwak voor. 
Wat ik ontzettend leuk vind is dat je aan de verpakking al meteen herkenning van de mannen versie kunt zien. De ‘rosegold’ details vind ik echt super tof, het maakt het geheel wat elegant en echt heel vrouwelijk. 


Het parfum ruikt mysterieus. Iets waar ik persoonlijk heel erg van houd. 
De geur gaat van een beetje fris/zoet, naar wat bloemig/kruidig. Er zit een rokerige geur in verwerkt, maar deze is niet te 'overwelming'. Zelf ben ik dol op deze samenstelling maar wat zijn nou eigenlijk de geurnoten?

Geurnoten:
Top: Zwarte peper, roos & bergamot
Hart: Jasmijn, gardenia & zwarte bes 
Basis: Zwarte vanille schil, ceder & witte musk


Aan de geurnoten te zien, zou je denken dat dit parfum echt alleen maar 's avonds kan. Doordat de geur niet meteen super aanwezig is, maar een beetje hypnotiserend binnen komt is hij (naar mijn mening) ook prima overdag te dragen.


De geur wordt zelf omschreven als  "gevaarlijk verleidelijk, zoals bij de Bond-vrouwen". Dat kan wel kloppen.  



Voor een 30ml variant betaal je ongeveer €25,-. Ook is er een 50ml (ongeveer €37,-) en 75ml (ongeveer €47,-) versie van dit parfum.

Ben jij nou erg benieuwd naar dit parfum, dan raad ik je zeker aan om even bij een drogisterij of parfumerie te gaan ruiken. Rond deze tijd (met moederdag) is er altijd wel een aanbieding. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten