7 maart 2015

Sample Saturday ♥ 7 maart

Het is weer zaterdag, dus tijd voor een nieuwe Sample Saturday
In dit onderdeel, behandel ik een aantal sampels. Ookwel testertjes genoemd.
Vandaag is het de beurt aan Benetton, Jill Sander en Yves Rocher.

Kijk verder...

Yves Rocher - Nature
Deze sample van Yves Rocher zit in een zakje, dat is echt iets wat ik tot de dag van vandaag niet begrijp. In het zakje zit een soort wet-wipe doordrenkt met het parfum. 

Het parfum ruikt echt naar vakantie, een beetje unisex. Op deze verpakking staat zelf niet of het voor mannen of vrouwen is. Maar volges mij is deze voor mannen.

Geurnoten:
jeneverbes, kardemom, guaiac hout

Voor een flacon van 75ml betaal je €25,-.  Persoonlijk echt een aanrader als je vader, oom, broer, vriend of man houd van een luchtig houterig parfum. Aangezien hij vrij unisex is, kan je hem zelf ook nog dragen. Handig voor een weekendje weg of voor op vakantie. 
Zelf vind ik het wel echt een lekker parfum en zou het zelf ook wel dragen. 

Benetton United Dreams - Live free 
Een aantal weken geleden zagen jullie al de andere 2 geuren uit deze 'united dreams' collectie voorbij komen. Klik hier en hier om te lezen wat ik van die geuren vind. 
Live Free is groen, dus ik verwacht iets appel ofzo, dat is echter niet het geval. Het is juist een heel natuurlijk parfum. Met natuurlijk bedoel ik mannelijk, een beetje citrus.

Geurnoten:
Top: groene appel, bergamot, yuzu, groene thee
Hart: kardemom, cyclamen & oranje bloessem
Basis: amber, musk & ceder

Een verrassende, lekkere geurencombinatie.  Na een tijdje ruik je iets kruidigs, wat ik niet helemaal thuis kan brengen. Dat zal die kardemom wel zijn, heerlijk.

Voor 30ml van deze EDT betaal je €14,50, voor 50ml €19,50 en voor 80ml €26,50. Heerlijk budget dus. 


Simply - Jil Sander 


Aan de flacon te zien is dit een zwaar parfum, wel denk ik dat het vrouwelijk is, misschien richting Chanel 5??
Een zwaar en vrouwelijk parfum is het zeker, maar of het ook te vergelijken is met Chanel? 
Zelf ben ik geen Chanel 5 liefhebber, maar Simply vind ik daarin tegen zeker wel een goede vervanger. 

Geurnoten:
Top: bergamot, mandarijn & vioolblad
Hart: nootmuskaat, viool, musk & ceder
Basis: vanille, patchoeli & leer

Het zal wel een duur parfum zijn en vaak ga ik dit parfum niet dragen, deze sample zou ik zeker op maken en tegen die tijd horen jullie er meer over in een opgemaakt video/artikel.
Dit parfum kost ongeveer €48,- voor 40ml, een flacon van 60ml kost €65,- en voor een flacon van 80ml ben je rond de €85,- kwijt.

Naar welke van deze geuren gaat jou voorkeur uit?
Laat het achter bij de comments.

Liefs,
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten