26 maart 2015

Maybelline Color Tattoo ♥ 65 Pink Gold & 70 Metallic pomegranate

Menig beauty blogger heeft hier over geschreven, de Color Tattoo's van Maybelline. Zelf vond ik ze erg prijzig om zomaar aan te schaffen voor een review. Naar verloop van tijd werd ik er steeds nieuwsgieriger naar. 
Laatst was er bij Kruidvat een 1+1 gratis op de oogproducten van Maybelline, toen heb ik mijn slag geslagen.
Lees verder...



Na een beetje spelen met make-up en enige voorkennis weet ik dat er een aantal kleuren zijn die mij mooi staan. Roze tinten, cranberry en bruin. 
Vooral roze nude tinten staan mooi bij mijn ogen, doordat ik een hangend ooglid heb is het beter deze niet te veel te accentueren. 

De potjes zien er een beetje hetzelfde uit als die van gel eyeliner. Ook de substantie lijkt erg op die van gel eyeliner, maar dan iets harder.

65 pink gold

70 metallic pomegranate

Dit is hoe '65 pink gold'  er op mijn ogen uit ziet, eigenlijk een heel draagbaar zacht roze kleurtje.
Dit is '70 metallic pomegranate'. Het is niet echt een granaatappel kleurtje, meer cranberry/koper wat overigens ook echt een erg mooie kleur is.
Terwijl ik dit schrijf, vraag ik me af waarom ik geen 2e foto heb gemaakt. 
Ik vind het wel een erg mooie kleur, maar meer om aan te zetten in de arcadeboog of zoals ik hier heb gedaan als een soort eyeliner. 

Ik moet nog erg veel oefenen met hoe ik de 'Color Tattoo' kan gebruiken. 
De prijs van de Maybelline Color Tattoo is €10,- , ze zijn te koop bij de drogisterij.

Heb jij ervaring met de Maybelline Color Tattoo ? 
Laat het achter bij de comments. 

Liefs, 
Eline ♥



Geen opmerkingen:

Een reactie posten