28 februari 2015

Sample Saturday ♥

Het is weer zaterdag, tijd voor een nieuwe Sample Saturday. Het artikel waarin ik verschillende Samples behandel, mijn mening geef en informatie over het product.
Vandaag 3 Samples van Burberry Brit, Calvin Klein & Tommy Hilfiger


Kijk verder...



Tommy Hilfiger, wanneer ik deze naam hoor komen er mooie herinneringen bij mij op. Op de middelbare school heb ik altijd vesten van Tommy Hilfiger gedragen, mijn favoriete was een zwarte met roze details
Vandaag een sample van een geurtje van Tommy Hilfiger Flower violet. Ik moet zeggen dat ik nog nooit echt naar parfum van Hilfiger heb gekeken, maar de flacon van dit geurtje spreekt mij erg aan. Het is super schattig zo met die bloem.
De geur zelf is fris, jeugdig en energiek. Het doet me denken aan zomer, ook zal het me niets verbazen als er iets van kokos in de geurnotenlijst zou zitten. 

Geurnoten:
Top: framboos, mandarijn & Bergamot
Hart: gardinia, roos & viooltjes
Basis: sandelhout

Ik sta versteld van deze geur en ben positief verrast
Voor een flacon van 30ml betaal je €35,- en voor 50ml €55,-




Burberry Brit kennen velen van jullie wel. Rhythm is volgensmij een vrij nieuwe geur.


Ja, sorry ik moest even een 2e foto maken. Hoe cute is het verstuivertje, met die lieve roze kleur. 
Wanneer ik de geur op spray, komt er wederom een lente-achtige frisse geur tegemoet. 
Waarin ik Tommy's parfum als 'jeugdig' omschreef, is Rhythm juist vrouwelijk. Ergens in dit parfum ruik ik (zeker aan het begin) een erg lekker zoetje, net iets van snoep ofzo. Verder is het een lekker luchtig, bloemig parfum

Geurnoten:
Top: lavendel, neroli & roze peper
Hart: blad van de zwarte bes, orris, oranje bloessem & petulia
Basis: vetiver, musk & houterige noten

Dit parfum is er zeker een om te onthouden. 
Een flacon van 50ml kost rond de €60,50. Wow, oke daar was ik niet helemaal op voorbereid. Zelf heb ik nog erg veel parfummetjes die ik op moet maken, maar deze zal ik zeker in mijn achterhoofd houden. 

Down Town van Calvin Klein is een zoete geur, met een lichte kruidige toon. Ik denk iets van peper ofzo. Ook zit er mannelijke noot in (denk ik), waar  ik persoonlijk altijd wel van houd. 
Over de geur zelf kan ik niet heel erg veel zeggen, het is wel echt een geur die zich onderscheid van andere geurtjes. 

Geurnoten:
Top: bergamot, peer, pruim, citroen & neroli
Hart: roze peper, gardenia & vioolblaadjes
Basis: ceder, wierrook, musk & vetiver

Een flacon van 30ml is €40,-, 50ml €54,- en 90ml €70,-

Ben jij bekent met een van deze geuren?
Welke lijkt jou het lekkerst?
Laat het achter bij de comments.

Liefs, 
Eline ♥





Geen opmerkingen:

Een reactie posten