8 januari 2015

Swatches ♥ OPI Coca cola Icons of Happiness nagellak mini's

In mijn Shoplog van Lanzarote was te zien dat ik in het vliegtuig deze leuke OPI mini's van Coca Cola kocht. Vandaag laat ik jullie de swatches zien van deze set, en geef ik jullie wat meer informatie. 

lees verder...
Op bovenstaande foto zien jullie de achterkant van de set. Hier staat wat informatie dat het in samenwerking is met de ECHTE Coca cola, fanta e.d


De voorkant ziet er mooi coca-cola rood uit met in het wit onder de flesjes geschreven naam. Wat ik erg jammer vind is dat op het flesje zelf geen naam staat. Hier moet ik nog even iets op verzinnen, want het is wel leuk als je kleur en naam samenhoud. Natuurlijk is zo'n setje ook leuk, maar nu wordt je genoodzaakt om de flesjes iedere keer in de verpakking te stoppen.

In eerste instantie was ik super benieuwd naar hoe dat donkere lakje op mijn nagels eruit zou zien. Deze heet trouwens 'Today I Accomplished Zero'. 
De nagellak dekt vrij goed. Zeker de eerste, beetje beige kleur 'You're So Vain-illa'. De zilvere lak is echt een metalic glitter lak. Normaal gesproken houd ik hier niet zo erg van, maar ik moet zeggen dat deze voor een feestje wel super tof is 'Turn On the Haute Ligh'. Het is ook echt de kleur van het blikje en etiket van Coca-cola light.  De roze kleur heet 'Sorry I'm Fizzy Today'. 


De laatste 3 kleuren zijn 'Coca-Cola Red', natuurlijk dé mooie rode kleur. De paarse lak viel me eigenlijk een beetje tegen, dat begon al met de dekking, maar ook de kleur was niet helemaal wat ik had verwacht. Deze kleur heet namelijk 'Get Cherried Away' maar voor een kersen kleur vind ik deze paars echt té donker. Funfact:  Coca-cola cherry en Coca-cola vanille zijn echt mijn 2 favoriet. De kleur waar ik het meest benieuwd naar was is een soort smokey-topcoat, ik heb het hier natuurlijk over 'Today I Accomplished Zero', ik kon niet echt een oordeel hier over trekken, maar ik vind de glitters echt super tof op dat zwarte. 

De ultime cola-nagel is denk ik wel een combinatie tussen 'Coca-cola Red' en 'Today I Accomplished Zero'. 

Rond de feestdagen heb ik eigenlijk van dit setje gebruik gemaakt, nu moet ik eerlijk bekennen dat ik maar twee van deze kleuren echt heb gedragen. Ik heb namelijk mijn nagels een tijd gehad met 'Coca-cola red' en dan op mijn ringvingernagel 'Turn On the Haute Light'. Het is lang geleden dat ik een nagellak niet snel beu was, maar deze nagellak heeft de feestdagen overleefd. Zonder topcoat heeft hij het ongeveer een week uitgehouden, zonder te chippen. Misschien zelfs wel langer. 

Dit setje is te alleen te koop in het vliegtuig en kost €19.-. Wij vlogen met Ryanair, dus ik weet niet of dit leuke setje ook bij een andere maatschappij te koop is. Wanneer je het setje tegenkomt en je houd van nagellak, kent iemand die houd van nagellak óf juist helemaal gek is op Cola raad ik je zeker aan dit leuke setje te kopen. 

Zelf heb ik absoluut geen spijt van dit super schattige setje. 

Liefs, 
Eline ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten