5 december 2014

SWAP ♥ Met Bianca - Pinkit.nl

Vandaag heb ik mijn eerste SWAP artikel/video. Met Bianca van pinkit.nl heb ik namelijk al ongeveer een jaar een idee om een SWAP te doen. Eindelijk is het ervan gekomen.

Wat is nou eigenlijk een SWAP ? En wat zat er in mijn pakketje? 
Lees snel verder..


Wat is een SWAP?
Een SWAP  in de 'beautywereld' is niets meer als: cadeautjes kopen voor elkaar. Persoonlijk vind ik het een erg leuk concept. Dit doordat jij iemand anders blij kan maken met bijvoorbeeld jou favoriete producten, of producten die je zelf niet zo snel zou kopen. Misschien wel producten waarvan je weet dat iemand ze al erg lang wil hebben. 
Samen spreek je een bedrag af om cadeautjes voor elkaar te kopen. Natuurlijk is het nu extra leuk doordat jullie (lezers van Elinnee94) ook een andere blogger leren kennen, als jullie Bianca nog niet kennen. 

De unboxing:
Bekijk zeker even mijn unboxing.


En check ook even de video op het youtube kanaal van Bianca (https://www.youtube.com/user/pinkitnl ). Vergeet ook niet een kijkje te nemen op Pinkit.nl! Het is echt een super leuke blog en je ziet ook regelmatig dochtertje Sterre voorbij komen. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Liefs, 
Eline 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten