13 december 2014

Sample Saturday ♥

Het is weer zaterdag, dat betekent dat er weer een nieuwe 'Sample saturday' voor jullie klaar staat. Vandaag 3 totaal verschillende merken. Annayake, DKNY & Lady Gaga. 



Als eerst een merk waar ik nog nooit van heb gehoord Annayake. De geur heet Shiroï, damn wat ben ik blij dat ik dit niet hoef uit te spreken. 
Ik begon (omdat ik helemaal niet bekend was met dit merk) maar eens met de prijs op te zoeken. Hij kost €92,- voor 100ml. Na een tijdje kom ik er ook achter dat deze alleen online te verkrijgen is (bij Douglas) en maar beperkt leverbaar is. De flacon vind ik echt prachtig. Nu maar eens kijken wat ik van de geur vind... 

Ergens herken ik meteen een lichte Tony&Guy geur, maar dan bloemig. Het is echt een heel aparte geur. Waarschijnlijk valt het meteen bij andere op als je deze geur draagt. Ik ben benieuwd naar de geurnoten. 

Geurnoten:
Top: mandarijn, neroli
Hart: Ylang-Ylang, witte bloemen, mei roos
Basis: houtnoten, musk. 

Na een tijdje word de geur nog aparter. Ik ben aangenaam verrast. Je ruikt de witte bloemen behoorlijk goed, maar op een aangename manier.  

Vind ik dit een lekkere geur? Ja zeker, wel vind ik het jammer dat je deze geur alleen in een 100ml kan kopen €92.- geef je toch niet zomaar uit. 

Lady Gaga heeft een nieuw parfum genaamd eau de Gaga. Het eerste parfum van Lady Gaga vond ik zwaar tegen vallen. Dit parfum daarin tegen begint heel mannelijk. Ik schrik er super erg van, het is niet eens echt mannelijk. Maar alsnog word ik lichtelijk bang van de geur. Ik denk dat Gaga gewoon niet echt mijn ding is. Na een tijdje word de geur smokey. Wederom niet mijn ding
Over naar de geurnoten dan maar...
Geurnoten:
Top: Limoen
Hart: Wit viooltje
Basis: Leder & Hout noten. 

De geur is te koop vanaf ongeveer €30,-

DKNY heeft een nieuw parfum genaamd "MyNY". Ik moet zeggen dat ik de verpakking van de tester al super schattig vind. Ook vind ik de flacon van het parfum super cute. 

Het parfum zelf ruikt fris, vrouwelijk maar toch met wat mannelijke noten erin verwerkt. Iets wat je niet zou verwachten als je zo'n heel schattig hartje tegen komt. Ik was best bang dat dit een enorm meisjes achtig parfum zou zijn. Na een tijdje doet me dit parfum denken aan "Black XS" van Paco Rabanne.

De geurnoten:
Top: Framboos, Roze peper & Gomhars
Hart: Egyptische jasmijn, Orris wortel & Freesia
Basis: Patchoeli, vanille, Musk & Ambergris 
Deze geur van DKNY kost ongeveer €38,- voor 30ml. 
Dit is wel een parfum wat ik aan zou kunnen schaffen. De uitstraling is leuk, het parfum ruikt lekker. Ja, ik vind het wel een prettig parfum. Vooral door de basis die toch een paar mannelijke noten in zich verwerkt heeft, maakt het wel een passende Eline geur. 

Conclussie:
Zowel DKNY MYNY als Annayake Shiroï zijn echte Eline geuren. Totaal verschillend, maar daarom zo aantrekkelijk. 

Laat in  de comments achter of jij ooit een van deze geuren hebt gekocht of gekregen, of naar welke geur jij benieuwd bent. 

Liefs, 
Eline ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten