11 december 2014

Review ♥ NYX Buttergloss ♥ Crème Brulee 05

Als er één budget product is die ik bij Engelstalige Youtubers veel tegen kom is het de NYX buttergloss. Zelf had ik in eerste instantie bij dit soort glosses meer een balm in mijn hoofd. Zo'n stickje dat je omhoog draait, you know?
Na een tijdje getwijfeld te hebben of dit wel iets voor mij was besloot ik toch een 'Buttergloss' te bestellen. Ik koos voor een bekende kleur 'Crème Brulee'.




Het lipgloss formaat is erg handig, klein en compact. Makkelijk voor in je tas.
Het is echt een nude kleur. Bruin met een roze ondertoon, persoonlijk een meevallertje ik had hem veel te bruin verwacht. De geur is overigens erg lekker, een beetje vanille/Caramel.

Dit zijn mijn lippen zonder product.
De gloss geeft een erg natuurlijke glans. Mijn onder lip heb ik hier gedaan en boven nog niet. Persoonlijk vind ik het een erg mooie nude gloss.
It's pretty, al zeg ik het zelf. Voor mij een prima nude kleur. Toch net iets verzorgd als helemaal blanco lippen, dat is mijn persoonlijke mening.


Wat is jou favoriete nude/my lips but better kleur? 
Let me know in the comments.

Liefs, 
Eline ♥


Geen opmerkingen:

Een reactie posten